خانهاخبار
حالا می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را هم لایک کنید!

حالا می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را هم لایک کنید!

اینستاگرام امروز قابلیت لایک خصوصی اینستاگرام بدون ارسال به صندوق دریافت پیام‌ها را معرفی کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

مدیر اینستاگرام در توییتر امروز قابلیت جدیدی را معرفی کرد که به آن «لایک خصوصی استوری» می‌گویند. در این قابلیت شما می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را بدون ارسال دایرکت لایک کنید!

طبق گفته مدیر اینستاگرام این لایک ها در استوری‌ها خصوصی هستند و تعداد ندارند بلکه به‌ عنوان قلب در کنار دسته‌های افراد در صفحه نمایش استوری‌های شما ظاهر می‌شوند. قبل از ویژگی لایک خصوصی استوری، زمانی که به استوری‌ها پاسخ می‌دادیم، چه به صورت متن و چه استیکر، این پاسخ‌ها در صندوق دایرکت‌های کابران دریافت می‌شد.

image

کاربرانی که اینستاگرام خود را آپدیت می‌کنند، خواهند دید که برای لایک خصوصی استوری یک آیکون قلب میان صفحه نگارش متن و آیکون هواپیمای کاغذی در هنگام تماشای استوری دیگران تعبیه شده است. همچنین لایک های یک استوری به صورت خصوصی نمایش داده می‌شود، به این معنی که فقط شخصی که استوری را ارسال کرده قادر به دیدن لایک‌های استوری خود است. برای دیدن اینکه چه اشخاصی استوری‌های شما را لایک کرده‌اند کافی است که به صفحه مخصوص استوری مورد نظر بروید، حالا در لیست افرادی که استوری شما را دیده‌اند اگر کسی لایک کرده باشد یک قلب کنار اسم او قابل مشاهده است.

به گفته مدیر اینستاگرام، ایده لایک‌های خصوصی استوری‌ها به این منظور شکل گرفت که کاربران پشتیبانی بیشتری به یکدیگر نشان دهند و صندوق دریافت پیام‌ها نیز خلوت‌تر شود. همچنین او تاکید کرد که قصد اینستاگرام این است که پیام‌های دایرکت بیشتر به منظور صحبت میان دوستان و آشنایان کاربرد داشته باشد.

به نظر شما ویژگی جدید اینستاگرام چقدر کاربردی است؟ آیا واقعا اهدافی که اینستاگرام برای ارائه این ویژگی در سر داشته با این ایده محقق می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)