خانهاخبار
از گوشی نوکیا G11 در سکوت خبری رونمایی شد

از گوشی نوکیا G11 در سکوت خبری رونمایی شد

یک روز پس از معرفی گوشی نوکیا G21، گوشی نوکیا G11 بدون اعلام رسمی و با مشخصاتی شبیه به G21 در وب‌سایت نوکیا رونمایی شد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

گوشی موبایل نوکیا G11 بدون اطلاعیه رسمی و در سکوت خبری رونمایی شد. این گوشی با قول شارژدهی طولانی و ۲ سال پشتیبانی نرم‌افزاری در وب سایت رسمی نوکیا ظاهر شد. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری گوشی G11 به جز دوربین اصلی ضعیف‌تر و بدنه سبک‌تر، با نوکیا G21 که دیروز معرفی شد یکسان است.

image

این گوشی از پردازنده Unisoc T606 بهره می‌برد و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی است. همچنین از حافظه جانبی تا میزان ۵۱۲ گیگ نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سه گانه این گوشی شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، و دو عدد سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی نیز در ناچ قطره‌ای این گوشی جای گرفته است.

image

صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع LCD و با رزولوشن +HD است که نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی و نرخ حساسیت به لمس ۱۸۰ هرتزی هم دارد.

ویژگی قابل توجه این گوشی باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژر ۱۸ وات است که گفته می‌شود تا ۳ روز دوام می‌آورد. متاسفانه همراه گوشی شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود و اگر خواهان سرعت بالاتر شارژ هستید باید آداپتور ۱۸ واتی را جداگانه خریداری کنید.

نوکیا G11 همراه با ۳ سال پشتیبانی امنیتی و ۲ سال به روزرسانی سیستم عامل عرضه می‌شود، که برای یک گوشی با قیمت پایین نکته مثبتی است. نسخه اندروید نصب شده روی این گوشی به طور پیش فرض اندروید ۱۱ است که قاعدتا شما قادر خواهید بود آن را به اندروید ۱۲ ارتقا دهید.

این گوشی در رنگ‌های آبی روشن و زغالی با قیمت ۱۵۹ یورو به زودی عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)