خانهاخبار
زد تی ای نوبیا Z40 پرو نخستین گوشی اندرویدی عرضه شده به همراه شارژ مگنتی خواهد بود

زد تی ای نوبیا Z40 پرو نخستین گوشی اندرویدی عرضه شده به همراه شارژ مگنتی خواهد بود

شرکت زد تی ای به تازگی تیزری از گوشی جدید خود یا همان نوبیا Z40 پرو منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که در این گوشی اندرویدی برای نخستین بار شاهد پشتیبانی از شارژ مگنتی خواهیم بود.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

شرکت زد تی ای در آینده نزدیک قصد رونمایی از پرچمدار جدید خود یا همان نوبیا Z40 پرو را دارد که از برخی مشخصات کلیدی آن، می‌توان به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول و سنسور دوربین اصلی سونی IMX 787 اشاره کرد.

image

 

این شرکت حالا تیزر‌هایی از این گوشی منتشر کرده که پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مگنتی در این گوشی را تایید می‌کنند؛ این قابلیت، پیش از این بر روی گوشی‌های اندرویدی دیده نشده بود. البته شرکت ریلمی نیز پیش نمایشی از شارژر‌های مگنتی خود را با نام «مگ‌دارت» نشان داده بود که البته تنها بر روی گوشی کانسپت ریلمی فلش، شاهد پشتیبانی از آن بودیم.

متاسفانه هنوز جزئیاتی درباره سرعت شارژ و همچنین عکسی واقعی از شارژر مگنتی زد تی ای نوبیا Z40‌ پرو وجود ندارد؛ اما با توجه به پوستر تبلیغاتی منتشر شده از آن، باید منتظر یک طراحی مشابه مگ‌سیف اپل باشیم. این گوشی قرار است در ماه جاری میلادی معرفی شود و احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره آن خواهیم بود.

image

درباره پشتیبانی از شارژ مگنتی در یک گوشی اندرویدی چه فکر می‌کنید؟ آیا باور دارید که به مرور، همه گوشی‌های اندرویدی باید این قابلیت را به همراه داشته باشند یا اهمیت چندانی به وجود آن نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)