خانهاخبار
سامسونگ باندل‌هایی خاص از گلکسی اس 22 الترا را با همکاری مرسدس بنز و Mark & Lona به فروش می‌رساند

سامسونگ باندل‌هایی خاص از گلکسی اس 22 الترا را با همکاری مرسدس بنز و Mark & Lona به فروش می‌رساند

شرکت سامسونگ معمولا با عرضه نسخه‌‌هایی خاص از پرچمداران خود با تم برخی برندهای معروف، بیگانه نیست و حالا نیز قصد عرضه باندل‌هایی خاص از گلکسی اس 22 الترا با تم مرسدس بنز و برند گلف Mark & Lona را دارد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، قصد عرضه نسخه‌هایی خاص از پرچمدار اصلی خود یا همان گلکسی اس 22 الترا را در بازار کشور کره جنوبی دارد. این خبر، توسط یک کاربر توییتری با نام @GaryeonHan منتشر شده و باندل‌هایی از گلکسی اس 22 الترا را با تم مرسدس بنز و همچنین برند ژاپنی لباس‌های گلف Mark & Lona نمایش می‌دهد.

image

این دو نسخه، به همراه لوازم جانبی متفاوتی با تم این دو برند در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. نسخه Mark & Lona، یک کیف حمل مخصوص گوشی به همراه بند، مارکر توپ گلف، یک قاب مخصوص گوشی و در نهایت یک لوگوی پارچه‌ای Mark & Lona را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در سوی دیگر، نسخه مرسدس بنز در جعبه‌ای بنفش روانه بازار شده که درون آن اقلامی چون خود گوشی، یک قاب، چند جا کلیدی، جا کارتی و ... به چشم می‌خورند که همگی دارای لوگوی برند شناخته شده مرسدس بنز هستند. در حال حاضر، هنوز اطلاعی از قیمت یا تاریخ عرضه این نسخه‌ها نداشته و باید تا معرفی رسمی آنها توسط شرکت سامسونگ صبر کنیم.

image

درباره نسخه‌های خاص گلکسی اس 22 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)