خانهاخبار
نسخه جهانی پوکو ایکس 4 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

نسخه جهانی پوکو ایکس 4 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

بنابر لیست گیک‌بنچ، پوکو ایکس 4 برای بازارهای جهانی ممکن است نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 11 پرو باشد!
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

همانطور که می‌دانیم، پوکو قرار است به زودی از جدیدترین گوشی خود یعنی پوکو ایکس 4 رونمایی کند. در همین راستا، این گوشی هوشمند برای چند وقت اخیر موضوع مورد بحث بسیاری از اخبار بوده است و در بسیاری از گواهی‌ها و وبسایت‌های مختلف بنچمارک هم دیده شده است. حالا امروز براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، پوکو ایکس 4 امروز بار دیگر با شناسه مدل متفاوت در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که به نظر مربوط به نسخه جهانی آن خواهد بود.

image

پوکو X3

اوایل ماه جاری بود که نسخه بازار هند پوکو ایکس 4 در بنچمارک گیک‌بنچ با شناسه مدل 2201116PI قرار گرفت و حالا نسخه جهانی آن با شناسه مدل متفاوت 2201116PG در این بنچمارک دیده شد که خبر از عرضه آن برای بازارهای جهانی می‌دهد. همچنین براساس لیست گیک‌بنچ، پوکو ایکس 4 مجهز به تراشه میان‌رده اسنپدراگون 695 خواهد بود که با حافظه رم 6 گیگابایتی نیز همراه می‌شود. البته شایان ذکر است احتمالا نسخه‌های مختلفی با حافظه رم متفاوت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در بخش نرم‌افزار نیز پوکو ایکس 4 با اندروید 11 عرضه خواهد شد که ای کاش اندروید 12 را از همین ابتدا روی این گوشی می‌دیدیم.

نکته قابل توجه لیست گیک‌بنج پوکو ایکس 4 تشابه زیاد شناسه مدل آن با شناسه مدل نسخه جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G است. به علاوه، نام مادربرد هر دو گوشی هوشمندVeux  است که در واقع کد ردمی نوت 11 پرو 5G است. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که پوکو ایکس 4 نسخه ری‌برند شده‌ای از ردمی نوت 11 پرو 5G باشد. البته باید اشاره کرد که ممکن است طراحی نهایی پوکو ایکس 4 متفاوت با ردمی نوت 11 پرو 5G باشد و حتی ممکن است از مشخصات فنی متفاوتی نیز بهره ببرد.

image

ردمی نوت 11 پرو 5G

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز هیچ زمان دقیقی از طرف پوکو برای رونمایی از نسخه جهانی و هندی پوکو ایکس 4 نیز اعلام نشده است. در حال حاضر، آخرین گوشی عرضه شده توسط برند زیر مجموعه شیائومی پوکو M4 پرو است که فردا پس از سه ماه برای بازار هند عرضه خواهد شد. شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام از سری پوکو ایکس انتظار یه رنجر قدرتمند داشتیم ما دارندگان رنجر پیر /منظورم پوکو ایکس سه پرو/ با حقیقت نداشتن صفحه اولد و دوربین انچنانی کنار اومدیم چون ارزش پردازنده رو ملاک میدونستیم ،
از طرفی ناراحت کنندس که شیائومی هیچ زبان طراحی خاص و منحصر به سری محصولاتشو نداره و طراحیاش تماما کپی کاری هول هولکیه این ناامید کنندس
موفق باشید نویسنده محترم