خانهاخبار
ردمی K50 گیمینگ ادیشن مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی خواهد بود

ردمی K50 گیمینگ ادیشن مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی خواهد بود

مشخصات فنی دوربین‌های جدیدترین گوشی گیمینگ ردمی به صورت رسمی اعلام شده است و برخی از تصاویر گرفته شده توسط آن نیز منتشر شده است.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

جدیدترین گوشی هوشمند ردمی موسوم به ردمی K50 گیمینگ ادیشن که عضوی از سری ردمی K50 است قرار است به صورت رسمی در تاریخ 16 فوریه مصادف با 27 بهمن رونمایی شود. در همین راستا، در چند وقت اخیر ردمی تیزرهایی را از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که برخی از مشخصات فنی آن مانند سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته اتاق بخار را نشان می‌دهد. این سیستم خنک‌سازی در مقایسه با نسل قبلی تا 40 درصد بهبود عملکرد دارد و هوای بیشتری را می‌تواند خارج کند. حالا امروز ردمی مشخصات فنی دوربین‌های ردمی K50 گیمینگ ادیشن را منتشر کرد که خبر از دوربین 64 مگاپیکسلی آن می‌دهد.

image

 

براساس اعلام رسمی ردمی، K50 گیمینگ ادیشن از دوربین اصلی سونی IMX686 با رزولوشن 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد که قادر است تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کند و همچنین جزئیات ثبت شده نیز در سطح بالایی قرار می‌گیرد. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی IMX596 سونی در ناچ حفره قرار دارد که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی را بر عهده دارد. به علاوه، ردمی تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های ردمی K50 گیمینگ ادیشن را نیز منتشر کرده است که به نظر کیفیت خوبی دارد.

image

image

 

ردمی در ادامه نیز ادعا کرده است که ردمی K50 گیمینگ ادیشن مجهز به سنسور Anti-flicker خواهد بود که نوردهی را در حین عکسبرداری کنترل خواهد کرد و بهترین نوردهی را برای تصاویر تطبیق خواهد داد.

image

 

از دیگر مشخصات فنی تایید شده ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی اشاره کرد. این نمایشگر همچنین توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و موفق به دریافت گواهی A+ دیسپلی‌میت شده است.

image

image

image

 

همچنین ردمی گوشی هوشمند گیمینگ خود در رنگ نقره‌ای را نیز به نمایش گذاشت که در این راستا به نظر می‌رسد ردمی K50 گیمینگ ادیشن حداقل در دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که رویداد رونمایی از ردمی K50 گیمینگ ادیشن قرار است در کمتر از چهار روز دیگر معرفی شود و تا آن زمان انتظار می‌رود تا مشخصات فنی بیشتری از این گوشی هوشمند مشخص شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)