خانهبررسی‌ها
بررسی اولیه ویدیویی از گلکسی اس 22 الترا و گلکسی اس 22 پلاس

بررسی اولیه ویدیویی از گلکسی اس 22 الترا و گلکسی اس 22 پلاس

پرچمداران تازه سامسونگ به دست ما رسیده‌اند تا نگاه اولیه و یک بررسی اولیه از آن‌ها داشته باشیم و ببینیم که چه تغییراتی در این گوشی‌ها برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

سری گلکسی اس 22 بالاخره معرفی شد و حالا مدل الترا و پلاس از این گوشی به دست ما رسیده تا در یک بررسی اولیه ویدیویی، برخی تغییرات این دو گوشی را نسبت به مدل‌های قبلی‌شان مرور کنیم. در ادامه این بررسی اولیه را از دست ندهید. 

 

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Yas

۱۴۰۱/۱/۶
سامسونگ کار درستی کرد که به دلیل هم پوشانی زیاد سری اس و نوت رو ادغام کرد این اجتناب ناپذیر بود هم از نظر هزینه برای سامسونگ و هم از نظر انتخاب مشتری و دودل بودن بین این دو سری، نتیجه این ادغام اس ۲۲ الترا میشه که بی اغراق بی نظیره واقعا...

mode

۱۴۰۰/۱۲/۱
به نظر من تمام گوشی های سامسونگ در ایران مونتاژ هندوستان هست حتی از تم های گرافیکی صفحاتش هم میشه این موضوع رو دید مردم ایران دیگه چقدر بدبخت شدن و بیچاره

Mehrshad

۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سلام محمد جان :)
گوشی‌های سامسونگ به ایران به شکل رسمی و توسط نمایندگی‌ها وارد می‌شن و با گوشی‌های موجود در بازار امارات متفاوت هستن. همه نسخه‌های گلکسی اس قبل از این که گارانتی رسمی داشتند هم توی ایران با چیپست‌های اگزینوس همراه بودند :)

SuzD

۱۴۰۰/۱۱/۲۴
همین!
خیلی تاثیر گزار بود
هم اپل هم سامسونگ کپی پیست پارسالن فقط دوربینشون یکم بهتر شده.
ولی ایول فکر کنم از همه زودتر بررسی کردین.?

محمد

۱۴۰۰/۱۱/۲۳
با سلام خدمت کارکنان جی اس ام
گوشی های سامسونگ مگه از طریق امارات وارد ایران نمیشود و اگر درست گفته باشم چیپ اسنپدراگون باید وارد شود نه اگزینوس