خانهاخبار
گوگل تایید کرد که ویژگی تم‌های رنگی پویا به گوشی‌های بیشتری راه پیدا خواهد کرد

گوگل تایید کرد که ویژگی تم‌های رنگی پویا به گوشی‌های بیشتری راه پیدا خواهد کرد

طبق مطالب افشا شده یکی از ویژگی‌های محبوب اندروید 12 به زودی دیگر مختص گوشی‌های پیکسل نخواهد بود و به بسیاری از گوشی‌ها راه خواهد یافت.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

یکی از ویژگی‌های نسخه‌ی جدید اندروید یعنی اندروید 12 تم‌های رنگی پویا است. در حال حاضر این ویژگی مختص گوشی‌های پیکسل گوگل است اما حالا گوگل افشا کرده است که این ویژگی به زودی در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی وجود خواهد داشت.

گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اوپو، وان پلاس، ویوو، ریلمی و تکنو به زودی دارای این ویژگی خواهند شد. البته برنامه زمانی مشخصی برای آمدن تم رنگی پویا به گوشی‌های این برندها اعلام نشده است. جدا از این موضوع، گوگل یک پیش‌نمایش از گوشی‌هایی که از جیمیل به همراه تم‌های رنگی بهره خواهند برد، ارائه کرده است. در تصویر زیر می‌توانید این پیش‌نمایش را ببینید که اتفاقا روی گوشی‌های برندهای مختلف هم به نمایش در آمده است.

image

مدیر محصول اندروید همچنین افشا کرده است که گوگل در حال همکاری با تولید کنندگان تجهیزات اصلی موبایل است تا اطمینان حاصل کند که این سخت‌افزارها با ویژگی‌های نرم‌افزاری ذکر شده در اکوسیستم گوگل همواره به درستی کار خواهند کرد. طبق گزارش جدیدی از AndroidPolice ممکن است به زودی رعایت پیش نیازهای چنین ویژگی‌هایی در تمامی گوشی‌هایی که با اندروید 12 عرضه می‌شوند اجباری شود که نشان از جدیت گوگل در این زمینه دارد. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)