خانهاخبار
بروزرسانی نرم‌افزاری فوریه سری پیکسل 6 باعث غیرفعال شدن وای‌فای می‌شود!

بروزرسانی نرم‌افزاری فوریه سری پیکسل 6 باعث غیرفعال شدن وای‌فای می‌شود!

به نظر می‌رسد مشکلات نرم‌افزاری سری پیکسل 6 تمامی ندارد و حالا برخی از کاربران گزارش داده‌اند که پس از بروزرسانی دستگاه خود وای‌فای آنها به خودکار قطع می‌شود.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دیروز بود که گوگل به طور رسمی بروزرسانی نرم‌افزاری ماه فوریه را برای سری پبکسل 6 عرضه کرد تا علاوه بر بهبودهای کلی در زمینه عملکرد دستگاه، باگ مربوط به ری‌استارت خودکار دستگاه در هنگام کار با برخی‌ از قابلیت‌های دوربین نیز رفع شود. حالا اما به نظر می‌رسد این بروزرسانی جدید نیز با خود مشکلاتی را برای سری پیکسل 6 به وجود آورده است.

در همین راستا، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که پس از دریافت و نصب این بروزرسانی، وای‌فای دستگاه پس از چند دقیقه در پس زمینه به طور خودکار خاموش می‌شود. همچنین این باگ باعث می‌شود تا گوشی هوشمند کاربر دیگر نتواند به طور خودکار به شبکه وای‌فای شناخته شده متصل شود. تعدادی از کاربران خبر داده‌اند که این باگ به حدی برای آنها مشکل‌ساز شده است که دیگر وای‌فای روشن نمی‌شود.

image

 

شایان ذکر است که این باگ تنها بر وای‌فای تاثیر نمی‌گذارد و بلوتوث گوشی نیز به نظر آسیب خواهد دید به طوریکه کاربران اعلام کرده‌‌اند که با فعال کردن وای‌فای بلوتوث گوشی غیر فعال می‌شود.

برای حل این مشکل نرم‌افزاری راه‌حل‌های زیادی توسط کاربران مختلف پیشنهاد شده است که به نظر هیچ کدام از آن‌ها کارساز نبوده است. در همین راستا، یکی از کاربران رددیت با غیرفعال کردن اتصلات تطبیق‌پذیر (Adaptive Connections) موفق شده است که این مشکل را به طور موقتی رفع کند ولی پس از مدتی این اشکال نرم‌افزاری بازمی‌گردد. یکی دیگر از کاربران پیشنهاد راه‌اندازی مجدد تنظیمات شبکه را داده است که اثری در حل این مشکل نداشته است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که این باگ نرم‌افزاری بر همه دستگاه‌های پیکسل اثر نمی‌گذارد و در همین راستا توصیه می‌شود تا کاربران قدری برای بروزرسانی دستگاه خود صبر کنند تا گوگل راه‌حل رفع این مشکل را نرم‌افزاری اعلام کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)