خانهاخبار
ردمی K50 گیمینگ ادیشن در 27 بهمن رونمایی خواهد شد

ردمی K50 گیمینگ ادیشن در 27 بهمن رونمایی خواهد شد

جدیدترین گوشی قدرتمند ردمی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی امروز رسما اعلام کرد که ردمی K50 گیمینگ ادیشن در تاریخ 16 فوریه مصادف با 27 بهمن در طی رویدادی در چین رونمایی خواهد شد که عضو قدرتمند سری ردمی K50 محسوب می‌شود.

این تولیدکننده همچنین تیزرهایی را از ردمی K50 گیمینگ ادیشن در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) منتشر کرده است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، ردمی K50 گیمینگ ادیشن از کلیدهای Shoulder Triggers بهره می‌برد و همچنین در کنار دوربین سه‌گانه آن، فلش LED به شکل صاعقه قرار دارد.

image

 

در دو طرف ماژول‌های دوربین نیز دو کلمه انگلیسی Freezing و Speediest قرار دارد که به معنی بسیار سرد و سریع‌ترین است که به نظر می‌رسد به طور غیر مستقیم به عملکرد کلی خود گوشی هوشمند و همچنین عملکرد سیستم خنک‌کنندگی آن اشاره دارد. در همین راستا، شیائومی قبلا نیز اعلام کرده بود که ردمی K50 گیمینگ ادیشن خنک‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود.

image

 

شایان ذکر است که هنوز ردمی به صورت رسمی تایید نکرده است که دیگر اعضای سری ردمی K50 شامل ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس آیا همراه با ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی خواهند شد و یا رونمایی آنها به زمان دیگری موکول خواهد شد. البته باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در رویداد معرفی ردمی K50 گیمینگ ادیشن خبرهای بیشتری درباره دیگر اعضای سری منتشر شود.

image

 

از مشخصات فنی ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌توان به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک اشاره کرد که در کنار حافظه رم 12 گیگابایتی قرار خواهد گرفت. منبع تغذیه این گوشی هوشمند همچنین باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است که در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. به علاوه، ردمی K50 گیمینگ ادیشن از سیستم خنک‌کنندگی دوگانه اتاق بخار بهره می‌برد که عملکرد روان سیستم را تضمین می‌کند. از دیگر مشخصات احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن نمایشگر 120 یا 144 هرتزی اشاره کرد.                                                                                     

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)