خانهاخبار
تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 به زودی از راه خواهد رسید

تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 به زودی از راه خواهد رسید

جدیدترین تبلت گیمینگ لنوو از باتری 6550 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، لنوو قرار است به زودی از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام لنوو لیجن Y90 رونمایی کند. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، لنوو قرار است که در کنار گوشی گیمینگ خود از جدیدترین تبلت گیمینگ خود نیز موسوم به لیجن Y700 رونمایی کند تا محصولات مخصوص بازی این شرکت گسترده‌تر شود. این خبر که بهو صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی مختلفی منتشر شده بود حاوی تیزرهایی رسمی از این تبلت گیمینگ است که بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، تیزرهای منتشر شده از لنوو لیجن Y700 نشان می‌دهند که این تبلت گیمینگ از باتری 6550 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی بهره خواهد برد. همچنین در این تیزر اعلام شده است که کاربران می‌توانند با این حجم از باتری تا 6 ساعت به طور مداوم بازی کنند که عدد بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

image

 

طبق این تیزرهای منتشر شده، لنوو لیجن Y700 با نمایشگر 8.8 اینچی عرضه خواهد شد که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، این نمایشگر از نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و صددرصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. همچنین قبلا نیز به طور رسمی اعلام شده بود که قلب تپنده لنوو لیجن Y700 تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود. از دیگر مشخصات جدیدترین تبلت گیمینگ لنوو می‌توان به اسپیکرهای استریو دوگانه و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

نکته قابل توجه تبلت لنوو لیجن Y700 مجهز بودن آن به قابلیت نمایش فوق عریض است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در بازی‌های آنلاین چندنفره میدان نبرد (MOBA) محتوای بیشتری را در نمایشگر نشان دهد. این قابلیت همچنین می‌تواند با تغییر دادن نسبت تصویر در سه حالت 16:10، 16:9 و 21:10 محتوای قابل پخش را کنترل کند. حتی برای راحتی بیشتر هنگام بازی کردن کاربران می‌تواند بازی خود را به پایین نمایشگر منتقل کنند

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که لنوو هنوز زمان معرفی رسمی لنوو لیجن Y700 را اعلام نکرده است ولی در این تیزرها ذکر شده است که به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون این تبلت گیمینگ منتشر خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)