خانهاخبار
پیشنهاد ۳ ماهه اپل موزیک برای مشترکین جدید، به یک ماه اشتراک رایگان کاهش یافت

پیشنهاد ۳ ماهه اپل موزیک برای مشترکین جدید، به یک ماه اشتراک رایگان کاهش یافت

تا قبل از امروز، اگر مشترک اپل موزیک نشده بودید، می‌توانستید اشتراک ۳ ماهه رایگان اپل موزیک دریافت کنید اما حالا این میزان به ۱ ماه کاهش یافته است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

سرویس اپل موزیک از روز اولی که معرفی شده بود، تا همین دیروز به همه مشترکین جدیدش که تا به حال از این سرویس استفاده نکرده بودند، ۳ ماه اشتراک رایگان می‌داد. حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفت تا در برخی کشورها، این پیشنهاد ۳ ماهه را به یک ماه کاهش دهد. این کشورها، شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن، بریتانیا و چند کشور دیگر می‌شود و اگر اپل آی‌دی شما هم متعلق به این کشورها باشد، دیگر امکان دریافت اپل موزیک ۳ ماهه را نخواهید داشت.

البته همچنان اگر ایرپادز یا هوم پاد مینی و یا برخی از هدفون‌های جدید بیتس را خریداری کنید و تا به حال مشترک اپل موزیک نشده باشید نیز، یک پیشنهاد ۶ ماهه اپل موزیک رایگان از طرف اپل دریافت می‌کنید. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس هم همچنان تغییری نکرده و هنوز برای افراد عادی ۹٫۹۹ دلار و برای دانشجویان ۴٫۹۹ دلار است که برای استفاده از مورد دوم، باید ایمیل تایید شده دانشجویی داشته باشید. پلن ۵ نفره فمیلی این سرویس نیز همچنان ۱۴٫۹۹ دلار است. یک پلن جدید Apple Music Voice Plan هم به تازگی معرفی شده که دسترسی محدود به موزیک‌ها از طریق سیری را فراهم می‌کند و حتی قابلیت‌های اسپیشال آدیو و Lossless را هم ندارد و ۴٫۹۹ دلار برای‌تان آب می‌خورد. واقعیتش را بخواهید، ما هم نمی‌دانیم این پلن آخر به درد چه کسانی می‌خورد زیرا با این قیمت، همچنان اپل موزیک محدودی خواهید داشت!

image

 

هنوز مشخص نیست دلیلی که اپل دست به چنین اقدامی زده چیست اما مشخصا این شرکت می‌خواهد فاصله بزرگی که با سرویس اسپاتیفای دارد را از بین ببرد. اسپاتیفای هنوز هم به عنوان بزرگترین سرویس استریم موسیقی در سراسر دنیا شناخته می‌شود و این چندان به مذاق اپل خوش نمی‌آید. شاید اپل با این کم کردن بازه ۳ ماهه رایگان، می‌خواهد راهکاری مثل اسپاتیفای را در پیش بگیرد که پلنی رایگان داشته باشد که با تبلیغات همراه است. اسپاتیفای هم از آن سمت بیکار ننشسته و هرازگاهی پلن‌های ۲ ماهه رایگان برای کاربران جدیدش در آمریکا و یا اروپا فراهم می‌کند که کاربران باید حساب PayPal خود را به آن اضافه نمایند تا بتوانند از این آفر ۲ ماهه بهره ببرند.

در هر صورت اگر تا به حال اپل موزیک نداشته‌اید، امکان برخورداری از این سرویس به صورت سه ماهه رایگان را احتمالا نخواهید داشت. اگر قصد دارید از پیشنهاد یک ماهه استفاده کنید، یک راه آسان این است که حساب اپل آی‌دی خودتان را به میزان ۱۰ دلار (معادل یک ماه هزینه اپل موزیک) شارژ کنید تا بتوانید از این آفر ۱ ماهه بهره ببرید. بعد از یک ماه هم می‌توانید با کنسل کردن اشتراک خود، ده دلار را در حساب کاربری خود نگه دارید یا سراغ خریدهای دیگر بروید. شما در مورد این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال مشترک سرویس اپل موزیک بوده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)