خانهاخبار
کَویار نسخه مخصوص المپیک زمستانی گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس را به فروش می‌رساند

کَویار نسخه مخصوص المپیک زمستانی گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس را به فروش می‌رساند

برند لوکس کَویار به تازگی نسخه‌ای مخصوص از گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس را با تم المپیک زمستانی پکن تولید کرده و مانند همیشه، آنها را با قیمت گزافی به فروش می‌رساند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

المپیک زمستانی سال ۲۰۲۲ پکن در حال آغاز است و برند روسی لوکس کَویار؛ به تازگی نسخه‌ای خاصی از گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس را با تم این بازی‌ها معرفی کرده است. ۱۱۷ دستگاه از این گوشی‌ها که با نام Olympic Hero Collection‌ شناخته می‌شوند؛ تولید شده است.

 

این گوشی‌ها در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌شوند؛ نسخه Olympic Hero روکشی از جنس طلای ۲۴ عیار داشته و در سوی دیگر، نسخه Olympic Hero Gold به طور کلی از جنس طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. هر دو گوشی آیفون 13 پرو و پرو مکس را می‌توان در این دو نسخه سفارش داد که به جای شیشه، در پشت خود از جنس کامپوزیت قرمز رنگ استفاده می‌کند.

در طراحی این گوشی‌های شخصی سازی شده؛ شاهد لوگوی المپیک پکن، حلقه‌های المپیک و طرحی از کوه‌های ژیاهایتو کشور چین هستیم که برخی از رویدادهای این المپیک زمستانی در آن برگزار می‌شوند. نسخه Olympic Hero آیفون 13 پرو ۱۲۸ گیگابایتی که ارزان‌ترین مدل در این بین محسوب می‌شود؛ قیمت ۶۴۵۰ دلار را دارد. در سوی دیگر، اگر بخواهید مدل Olympic Hero Gold آیفون 13 پرو مکس با حافظه داخلی ۱ ترابایت را سفارش دهید؛ باید مبلغ حیرت‌آور ۲۷٫۶۲۰ دلار را برای آن پرداخت کنید!

 

درباره آیفون 13 پرو و پرو مکس تولید شده توسط کَویار با تم المپیک زمستانی پکن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)