خانهاخبار
سازندگان بازی ساب‌وی، یک بازی اختصاصی جدید برای گوشی‌های هواوی منتشر کردند

سازندگان بازی ساب‌وی، یک بازی اختصاصی جدید برای گوشی‌های هواوی منتشر کردند

بازی جدید مترولند از سازندگان بازی ساب‌وی، به شکل اختصاصی روی فروشگاه اپ گالری هواوی منتشر شده است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

امروز فروشگاه اپ گالری هواوی حسابی خوشحال است زیرا جدیدترین بازی که استودیو Kiloo که در ساخت باز مشهور ساب‌وی نقش داشته، به شکل اختصاصی فقط روی اپ گالری منتشر شده و هیچ جای دیگر پیدا نمی‌شود. اسم این بازی، مترو لند است.

image

با این تفاسیر، برای نصب بازی مترولند (MetroLand) یا باید گوشی هواوی با فروشگاه اپ گالری را داشته باشید و یا هم اینکه روی گوشی اندرویدی خودتان، فروشگاه اپ گالری را نصب کنید و بعد به دنبال این بازی جدید بگردید. 

این بازی قرار است «بازیکانان را به چالش بکشد تا به کاوشگرهای ناسازگار، جوان و پرانرژی تبدیل شوند که بی پروا جا خالی می‌دهند و حتی از پارکور استفاده می‌کنند تا از نگهبانان شرور MegaCorp پیشی بگیرند». این توضیحات رسمی بود که برای این بازی منتشر شده و برای بهتر درک کردن آن، شاید بهتر باشد همین حالا سراغ نصب این بازی جدید بروید. 

گیم‌پلی این بازی به گونه‌ای است که شما در شهرهای مختلف و در هفت منطقه مختلف بازی می‌کنید تا بتوانید جلو بروید. هدف اصلی این بازی این است که «زندگی مدرن شهری و شلوغ را با تاکید روی حرکت، سرعت و هیجان به تصویر بکشد».

image

گفته شده که برای این بازی بروزرسانی‌های مختلف در آینده منتشر می‌شود تا هم تم یا پوسته‌های جدید به بازی اضافه شود و هم اینکه بازیکنان را در ایونت‌های هفتگی، مشغول نماید. در پایان، بار دیگر باید بگوییم که اگر شما گوشی هواوی با سرویس‌های موبایلی HMS دارید، از همین الان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپ گالری، این بازی را پیدا و نصب کنید. اگر گوشی‌های اندرویدی دیگر دارید هم می‌توانید اپ گالری را از سایت هواوی دانلود و نصب کنید و بعد از آن‌جا، بازی مترولند را دریافت کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)