خانهاخبار
گزارش شده که رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می‌شود

گزارش شده که رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می‌شود

آیفون SE نسل سوم از آنچه تصور می‌کردیم به ما نزدیک‌تر است. گویا مراسم بعدی اپل در اسفند ماه خواهد بود و احتمالا آیفون SE بعدی، یکی از محصولات خاص این مراسم می‌شود.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

اینکه اپل مراسمی را در ماه مارس مصادف با اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند، مدام در شایعات مختلف تکرار می‌شود. حالا در گزارشی جدید گفته شده که مراسم اپل در این ماه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌شود که درواقع دومین سه‌شنبه ماه مارس است. این خبر را وب‌سایت بلومبرگ منتشر کرده و انتظار داریم در این مراسم، نسل جدید آیفون SE را با پشتیبانی از اینترنت 5G و چیپست A15 بایونیک ببینیم. در کنار این گوشی گویا نسل جدید آیپد ایر هم معرفی می‌شود و نسل جدید مک مینی با چیپست‌های اپل سیلیکون را هم خواهیم دید. 

image

علاوه بر این گجت‌ها، گویا اپل قرار است iOS 15.4 را هم در نیمه اول ماه مارس معرفی کند که مهم‌ترین ویژگی آن،‌ این است که به کاربران اجازه می‌دهد در حینی که ماسک به صورت دارند، با فیس‌آی‌دی قفل گوشی را باز کنند. این نسخه از iOS در حال حاضر به صورت بتا منتشر شده و اگر بتاتستر هستید، می‌توانید آن را نصب کنید. البته از آن‌جایی که با نسخه بتا روبرو هستیم، پیشنهاد می‌کنیم فعلا سراغ نصب آن نروید و صبر کنید تا نسخه نهایی iOS 15.4 به شکل عمومی منتشر شود.

بار دیگر برگردیم به گجت‌ها و باید با این موضوع شروع کنیم که آیفون SE جدید با طراحی کنونی که در نسل دوم شاهدش هستیم عرضه خواهد شد. در عوض دوربین این گوشی بروز می‌شود، چیپست جدید می‌گیرد و پشتیبانی از 5G هم به آن اضافه می‌شود. آیپد ایر جدید هم با همین طراحی اما با فلش برای دوربین، چیپست A15، شبکه 5G و نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی‌اش معرفی می‌شود. مک مینی جدید ولی قرار است با چیپست‌های حرفه‌ای‌تر M1 Pro و M1 Max و یا حتی M2 همراه باشد که باید ببینیم در نهایت کدام چیپست‌های برای این کامپیوتر رومیزی در نظر گرفته می‌شود. نکته حائز اهمیت در مورد مک مینی، طراحی جدید آن خواهد بود که احتمالا باریک‌تر می‌شود و روی آن هم پوشش شیشه‌ای شاهد خواهیم بود.

image

طراحی احتمالی نسل جدید مک مینی

البته اگرچه تاریخ اعلام شده برای این مراسم خیلی دور نیست ولی منابع مختلف می‌گویند که ممکن است این مراسم به تاخیر هم بیفتد زیرا مشکلاتی در خط تولید این گجت‌ها وجود دارد که عموما به کمبود تراشه مربوط می‌شوند. نوع این مراسم هم مثل مراسم‌های دو سال اخیر، به شکل ویدیویی خواهد بود که در این مدت، حسابی برای اپل توجه خریده است. شما در مورد این مراسم و محصولات مورد انتظار چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)