خانهاخبار
گلکسی A53 با کسب گواهی‌های بیشتر یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گلکسی A53 با کسب گواهی‌های بیشتر یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ از سری مجبوب گلکسی A احتمالا با شارژ 25 واتی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A53 تا به امروز موضوع بسیاری از اخبار و شایعات مختلف بوده است ولی هنوز سامسونگ هیچ خبر و یا اشاره رسمی به میان‌رده خود نداشته است. حالا امروز براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، گلکسی A53 در گواهی‌های مختلفی دیده شد که خبر از شارژ 25 واتی آن می‌دهد.

image

 

امروز گلکسی A53 موفق به کسب گواهی‌های NBTC و FCC شد که براساس گواهی FCC، این گوشی هوشمند از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. البته نمی‌توان مطئمن بود که تمام نسخه‌های گلکسی A53 از شارژ 25 واتی بهره‌مند هستند ولی به طور قطع می‌توان گفت که حداقل یکی از نسخه‌ها به شارژ 25 واتی مجهز خواهد بود. همچنین براساس گواهی FCC و NBTC، یکی از نسخه‌های گلکسی A53 با شناسه مدل SM-A536E/DS از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که این روزها اکثر تولیدکنندگاه گوشی‌های هوشمند به دلایل محیط زیستی آداپتور شارژ را با گوشی هوشمند عرضه نمی‌کنند و کاربران باید آداپتور را به طور جداگانه خریداری کنند. به عنوان مثال، سری گلکسی اس سامسونگ نیز از همین قاعده برای مدتی پیروی می‌کرد. در نتیجه، به نظر می‌رسد آداپتور شارژ 25 واتی گلکسی A53 با خود دستگاه عرضه نمی‌شود و کاربران باید این آداپتور را خریداری نمایند.

image

 

شایعاتی که قبلا منتشر شده است اذعان داشته‌اند که گلکسی A53 از نمایشگر امولد 6.46 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر احتمالا میزبان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت خواهد بود. قلب تپنده آن نیز به احتمال زیاد تراشه اگزینوس 1200 خواهد بود. در پنل پشتی گلکسی A53 نیز دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. انتظار می‌رود منبع تغذیه آن باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۴۰۰/۱۱/۱۴
گوشی ها پشت سر هم میان و میرن ولی کجاست پول که بخریم این گوشیا رو ههههه.به امید دنیایی دیگه.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۱۱/۱۴
این گوشی برای اونهایی ساخته شده که دست‌شون به جیب‌شون میره لیکن ثروتمند هم نیستند.
ولی پاش بیفته ثروتمند هم دوست دارند باشند،
چراکه نه!؟