خانهاخبار
قیمت سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 در اروپا مشخص شد

قیمت سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 در اروپا مشخص شد

اخیرا مطالب زیادی در مورد تبلت‌های جدید سامسونگ یا همان سری گلکسی تب اس 8 می‌شنویم و حالا نیز قیمت این تبلت‌ها در اروپا مشخص شده است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

با توجه به اینکه حدود یک هفته تا معرفی سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 سامسونگ زمان باقی مانده است؛ به لطف مطالب لو رفته می‌توان گفت که شناخت کافی از این تبلت‌ها را داریم. حالا نیز شاهد قرار گرفتن این تبلت‌ها در لیست پیش فروش برخی از فروشگاه‌های اروپایی هستیم که قیمت این دستگاه‌های جدید را مشخص می‌کند.

 

گلکسی تب اس 8 الترا که پرچمدار اصلی این سری به حساب می‌آید؛ با قیمت ۱۶۹۹ یورو برای پیش فروش در کشور فرانسه قرار گرفته است. البته، به خاطر داشته باشید که این قیمت سرسام آور، مربوط به گران‌ترین مدل این تبلت با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بوده و احتمالا نسخه‌هایی ارزان‌تر از آن نیز وجود خواهند داشت.

این تبلت دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول، سیستم عامل اندروید 12، قلم اس پن و باتری ۱۱٫۲۰۰ میلی آمپری است. نمایشگر گلکسی تب اس 8 الترا، یک پنل سوپر امولد ۱۴.۶ اینچی بوده که رزولوشن ۱۸۴۸×۲۹۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد. فروشگاهی که این دستگاه را برای پیش فروش قرار داده، ادعا می‌کند که در حال حاضر این محصول را در انبار خود موجود دارد؛ اما احتمالا پس از تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) و معرفی این سری، شاهد ارسال آن برای مشتریان خواهیم بود.

 

گلکسی تب اس 8 پلاس نیز در سایت فروشگاه فرانسوی دیگری دیده شده است. نسخه‌ای از این تبلت که دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است؛ قیمت ۹۹۹ یورو را دارد. این تبلت دارای نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع بوده که رزولوشن ۱۷۵۲×۲۸۰۰ را دارد و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتزی است. ظرفیت باتری این تبلت، ۱۰٫۰۹۰ میلی آمپر خواهد بود.

 

در نهایت شاهد مدل پایه در این سری، یا همان گلکسی تب اس 8 هستیم که نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LTPS TFT با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ را داشته که نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. این تبلت که دارای یک باتری با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپری است؛ قیمت ۹۷۰ یورو را دارد.

این قیمت‌ها، کمی با شایعات پیشین تفاوت دارند و با توییت منتشر شده توسط افشاگری به نام «رولند کوئنت» که مدتی پیش، قیمت تبلت‌های این سری را در اروپا منتشر کرده بود نیز جور نمی‌آیند؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این شایعات حقیقت دارند.

سری تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب اس 8 قرار است در رویداد گلکسی آنپکد روز ۹ فوریه (۲۰ بهمن) و در کنار سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 22 معرفی شوند. درباره قیمت احتمالی این تبلت‌ها چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)