خانهاخبار
گزارش شده اپل یک آیفون مقرون‌به‌صرفه و دو مدل آیپد را برای آزمایش به هند می‌برد

گزارش شده اپل یک آیفون مقرون‌به‌صرفه و دو مدل آیپد را برای آزمایش به هند می‌برد

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در رویداد بهاری خود از جدیدترین محصولات خود شامل آیفون SE جدید رونمایی کند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

براساس گزارشی از طرف 91Mobiles، سه دستگاه مختلف متعلق به اپل که در مجموع شامل هفت مدل می‌شوند، برای آزمایش‌های فنی وارد هند شدند. به نظر می‌رسد این آزمایش‌های فنی برای معرفی این محصولات در رویداد بهاری اپل است. همچنین در این گزارش ذکر شده است این سه دستگاه مختلف شامل یک آیفون مقرون به صرفه، یک آیپد ارزان‌قیمت و یک نسخه به‌روز شده از آیپد ایر است.

شایان ذکر است که سه مدل از این هفت مدل دستگاه با مشخصات آیفون معرفی نشده اپل یعنی آیفون SE نسل جدید مطابقت دارد. به علاوه، شناسه‌های این آیفون مقرون به صرفه برابر با A2595، A2783 و A2784 است و برچسب قیمتی آن نیز قبل از اعمال هزینه‌های واردات 306 دلار اعلام شده است.

image

 

جدا از آیفون SE نسل جدید، نسخه به روز شده‌ای از آیپد ایر نیز در بین این محصولات با شناسه‌های A2588 و A2589 قرار دارد که قیمت‌ آن‌ها به ترتیب برابر با 500 و 697 دلار خواهد بود. اخرین دستگاه ذکر شده در این گزارش آیپد مقرون به صرفه است که با شناسه‌های A2757 و A2761 وارد هند شده است و قیمت آن نیز حدود 300 دلار خواهد بود.

باید اشاره کرد که برچسب قیمتی این سه دستگاه مختلف هنوز بدون محاسبه هزینه‌های واردات، انتقال و مالیات اعلام شده و انتظار می‌رود قیمت نهایی این گجت‌ها، بالاتر از آنچه در این گزارش ذکر شده است باشد. قبلا نیز گزارش‌هایی از آیفون SE نسل جدید منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون SE جدید در بازه زمانی فروردین خرداد معرفی خواهد شد که گویا با تراشه پرچمدار A15 بایونیک همراه است. به علاوه در گزارش‌های قبلی هم داشتیم که در کنار نسل جدید iPhone SE از آیپد معمولی جدید (نسل دهم) و آیپد ایر نسل پنجم هم رونمایی می‌شود. در مورد آیپد نسل دهم اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما آیپد ایر 5 گویا با همان طراحی اما چیپست A15، اضافه شدن فلش به دوربین بخش پشتی و اضافه شدن دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت سنتر استیج همراه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)