خانهاخبار
لنوو تب پی 12 پرو اندروید 12L نسخه بتا 2 را دریافت می کند

لنوو تب پی 12 پرو اندروید 12L نسخه بتا 2 را دریافت می کند

گوگل در اکتبر سال 2021 اندروید نسخه 12L را معرفی کرد و دومین نسخه بتا آن بیش از دو هفته پیش برای دستگاه‌های گوگل منتشر شد که اکنون برای لنوو تب پی 12 پرو نیز در دسترس است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

اندروید 12L که توسط گوگل در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود و برای تعدادی از دستگاه‌های پیکسل به صورت بتا هم منتشر شد، حالا برای تبلت لنوو تب پی 12 پرو نیز قابل دسترس است.

وب‌سایت 9to5Google در خبری که مربوط به همین موضوع منتشر کرده، گفته‌ است که بتا ۲ از اندروید 12L که لنوو منتشر کرده، پچ امنیتی این تبلت را هم به دسامبر ۲۰۲۱ آپدیت می‌کند که خود لنوو هیچ صحبتی در این مورد به میان نیاورده بود.

همچنین شایان ذکر است که لنوو در زمان انتشار این خبر، هیچ اشاره‌ای به انتشار اندروید 12L برای تبلت هوشمند تب پی‌12 پرو نداشته و اطلاعاتی از آن را در وب سایتش قرار نداده است. محدودیت‌های نرم افزاری ذکر شده در وب‌سایت لنوو نسبت به نسخه بتای قبلی بدون تغییر باقی مانده است. این یعنی یا اشکالات بتا‌های قبلی رفع نشده و یا اگر هم رفع شده، لنوو به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است.

image

بسته بروزرسانی اندروید 12L بتا 2 با حجمی نزدیک به 1.7 گیگابایت عرضه شده است. اگر شما هم این تبلت لنوو را در اختیار دارید و مشتاقید که این نسخه از اندروید را تست کنید، می‌توانید از لینک منبع این بروزرسانی که در انتهای همین مطلب قرار گرفته است آن را دانلود کرده و در تبلت هوشمند تب پی 12 پرو، فلش کنید. همچنین دستورالعمل نصب این بروزرسانی در لینک منبع قرار گرفته است. اما توجه داشته باشید که بیلد این بسته بروزرسانی فقط از نسخه وای‌فای تب پی‌12 پرو با کد مدل TB-Q706F پشتیبانی می‌کند.

نکته: همچنین، به یاد داشته باشید که نسخه‌های بتا بروزرسانی‌های نرم افزاری اغلب حاوی اشکالاتی هستند که تجربه بی‌نقص از دستگاه را مختل می‌کنند؛ بنابراین اگر این تبلت دستگاه اصلی مورد استفاده شماست، بهتر است از بروزرسانی اندروید 12L نسخه بتا 2 در تبلت هوشمند خود خودداری کنید.

لینک دانلود: دانلود از سایت اصلی / سایت ثانویه

گوگل در ماه آینده نسخه سوم آزمایشی اندروید 12L را عرضه خواهد کرد و طبق شایعات گفته شده، نسخه نهایی و پایدار آن تا اواخر اردیبهشت ماه سال 1401 منتشر خواهد کرد. باید دید دستگاه هوشمند تب پی‌12 پرو سومین نسخه بتا اندروید 12L را نیز دریافت خواهد کرد یا لنوو به بروزرسانی همین نسخه فعلی بسنده خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)