خانهاخبار
چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 موفق به شکست اسنپدراگون 8 نسل اول و اگزینوس 2200 در گیک‌بنچ شد

چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 موفق به شکست اسنپدراگون 8 نسل اول و اگزینوس 2200 در گیک‌بنچ شد

اخیرا شاهد انتشار نتایج بنچمارکی از چیپست‌ مدیاتک دیمنسیتی 9000 هستیم و این چیپست موفق شده تا در بنچمارک گیک‌بنچ، رقبایی چون اسنپدراگون 8 نسل اول و اگزینوس 2200 را شکست دهد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

چیپست‌های پرچمدار شرکت‌های مدیاتک، کوالکام و سامسونگ؛ مدتی است که معرفی شده‌اند و شاهد عرضه برخی از گوشی‌های به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول به بازار نیز هستیم. با وجودی که دو چیپست دیگر در این بین هنوز بر روی محصول خاصی قرار نگرفته‌اند؛ نتایج اولیه‌ای از بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده که برتری چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 را بر سایرین نشان می‌دهد.

image

 

یکی از افشاگران شناخته شده به نام Ice Universe، اخیرا نتایجی مربوط به این چیپست‌های جدید را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که در آنها، شاهد برتری دیمنسیتی 9000 بر اسنپدراگون 8 نسل اول و اگزینوس 2200 در بخش‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای هستیم. حدود یک ماه قبل نیز شاهد انتشار نتایج این چیپست در بنچمارک‌هایی چون Geekbench 5 و AnTuTu بودیم که فاصله چندانی با نتایج منتشر شده توسط Ice Universe نداشتند.

البته، ناگفته نماند که چیپست‌های سامسونگ اگزینوس 2200 و مدیاتک دیمنسیتی 9000، هنوز به طور رسمی روی محصولی که به بازار عرضه شده باشد؛ قرار نگرفته‌اند. به همین دلیل، ممکن است عملکرد این چیپست‌ها در دنیای واقعی با آنچه در بنچمارک‌ها شاهد آن هستیم؛ تفاوت داشته باشد. در سوی دیگر، چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول در گوشی‌هایی مانند شیائومی 12 و 12 پرو به کار رفته است و نتایج منتشر شده از آن، نشانگر عملکرد این چیپست در دنیای واقعی هستند.

image

 

نظر شما درباره عملکرد بهتر چیپست پرچمدار مدیاتک نسبت به جدیدترین چیپست‌های کوالکام و سامسونگ چیست؟ آیا دیمنسیتی 9000 در دنیای واقعی نیز قدرتمندتر از رقبای خود خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)