خانهاخبار
مشخصات فنی لنوو Legion Y90 لو رفت

مشخصات فنی لنوو Legion Y90 لو رفت

جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو از رم 18 گیگابایتی و باتری 5600 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو موسوم به Legion Y90 موضوع بسیاری از اخبار و شایعات مختلف در چند هفته اخیر بوده است که هر کدام بخشی از ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه مخصوص بازی را فاش می‌کردند. حالا دیروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کامل گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 لو رفته است که خبر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و حافظه رم 18 گیگابایتی می‌دهد که می‌تواند لقب قدرتمندترین گوشی هوشمند حال حاضر بازار را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است که درستی این خبر اعلام شده تایید نشده است ولی با توجه به این که افشاگری که این خبر را لو داده است از سابقه خوبی برخوردار است، می‌توان تا حدودی اطمینان داشت که این مشخصات فنی به واقعیت نزدیک خواهد بود.

image

 

براساس این گزارش، قلب تپنده لنوو Legion Y90 تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 18 گیگابایتی همراه خواهد بود. شایان ذکر است که حافظه رم این گوشی هوشمند به لطف قابلیت افزایش حافظخ رم مجازی به 22 گیگابایت خواهد رسید. منبع تغذیه این سخت‌افزار قدرتمند نیز باتری 5600 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی خواهد بود.

در پنل جلویی لنوو Legion Y90 نمایشگر بزرگ 6.92 اینچی امولد E4 قرار دارد که از نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتزی پشتیبانی می‌کند. بر این اساس، نمایشگر لنوو Legion Y90 با نمایشگر دیگر گوشی لنوو یعنی Legion 2 pro هم اندازه خواهد بود.

image

 

در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی قرار دارد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگ مشخصات فنی لنوو Legion Y90 می‌توان به سیستم خنک‌کنندگی بهبودیافته و شش کلید فیزیکی قابل شخصی‌سازی اشاره کرد. همچنین زمان عرضه احتمالی گوشی قدرتمند لنوو ماه فوریه 2022 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)