خانهاخبار
گوشی میان رده گوگل پیکسل 6a احتمالا در ماه مه به بازار عرضه خواهد شد

گوشی میان رده گوگل پیکسل 6a احتمالا در ماه مه به بازار عرضه خواهد شد

به تازگی شایعاتی درباره تاریخ عرضه گوشی میان رده بعدی گوگل، یا همان پیکسل 6a منتشر شده‌ و به عقیده یکی از افشاگران، این گوشی در ماه مه روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

با توجه به شایعات منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد تا در امسال، گوشی میان رده پیکسل 6a را با چیپست اختصاصی خود یا همان تنسور و دوربینی معمولی‌تر نسبت به سری پرچمدار پیکسل 6 را روانه بازار کند. شایعات پیشین، ادعا می‌کردند که احتمالا تا ماه آگوست شاهد عرضه این گوشی نخواهیم بود؛ اما به عقیده یکی از افشاگران شناخته شده به نام Max Jambor، ممکن است گوشی پیکسل 6a در ماه مه به بازار عرضه شود.

ناگفته نماند که گوشی‌های پیشین سری پیکسل a در گذشته مانند پیکسل 5a و 4a، در ماه‌ آگوست روانه بازار شدند و عرضه گوشی پیکسل 6a در ماه مه، چندان با رفتار‌های پیشین گوگل جور در نمی‌آید.

image

 

به غیر از چیپست تنسور، گوگل پیکسل 6a قرار است از همان زبان طراحی خویشاوندان گران‌تر خود، یا سری پیکسل 6 بهره ببرد که شامل استفاده از نمایشگر به همراه پانچ هول و نوار مخصوص دوربین در پشت گوشی است. این گوشی احتمالا دارای نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع اولد بوده و ابعاد آن، معادل ۸.۷×۷۱.۸×۱۵۲.۲ است.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ سخت افزار دوربین این گوشی به اندازه سری پیکسل 6 جذاب نیست. دوربین اصلی این گوشی قرار است از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 استفاده کند که پیش از این نیز در گوشی‌های پیکسل 4، پیکسل 4a و پیکسل 5 شاهد به کار رفتن آن بودیم؛ یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 نیز آن را همراهی خواهد کرد.

در سوی دیگر، دوربین سلفی این گوشی قرار است رزولوشن ۸ مگاپیکسل را داشته باشد. پیکسل 6a احتمالا به همراه سنسور اثر انگشت قرار گرفته زیر نمایشگر عرضه خواهد شد که پیش از این، شاهد به کار رفتن آن در سری پیکسل a نبودیم.

image

 

درباره مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه گوشی میان رده گوگل پیکسل 6a چه می‌اندیشید؟ آیا این گوشی نیز می‌تواند همانند محصولات میان رده پیشین گوگل، به موفقیت در بازار آمریکا دست پیدا کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)