خانهاخبار
ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ، احتمالا 5 خرداد معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ، احتمالا 5 خرداد معرفی خواهد شد

اولین ساعت هوشمند گوگل به احتمال زیاد از تراشه اختصاصی و نمایشگر بدون حاشیه برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۰/۱۱/۲

ساعت هوشمند گوگل که به نام پیکسل واچ شناخته می‌شود تا به امروز موضوع بحث اخبار غیر رسمی و شایعات زیادی بوده است در حالی گوگل کوچک‌ترین اشاره‌ای به آن نداشته است. حالا به نظر می‌رسد براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پیکسل واچ در حال طی مسیر ساخت و توسعه است چرا که افشاگر معروف، جان پراسر، زمان عرضه احتمالی این ساعت هوشمند را اعلام کرده است.

image

 

براساس گزارش این افشاگر برجسته، گوگل پیکسل واچ احتمالا در تاریخ 26 می 2022 مصادف با 5 خرداد 1401 رونمایی خواهد شد. البته پراسر در این گزارش اعلام کرد که به دلیل آنکه گوگل اکثر تاریخ رونمایی از محصولات خود را تغییر می‌دهد، این تاریخ اعلام شده قطعی نخواهد بود و هر گونه خبر درباره زمان جدید رونمایی پیکسل واچ منعکس خواهد شد.

شایان ذکر است که تاریخ اعلام شده توسط جان پراسر با زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2022 یکسان است. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت گوگل از پیکسل واچ در این کنفرانس رونمایی کند.

image

 

همانطور که اشاره شد، شایعات زیادی درباره پیکسل واچ منتشر شده است که اشاره به شناسه آن به نام روهان (Rohan) داشته‌اند. همچنین رندرهایی از اولین ساعت هوشمند گوگل منتشر شده است که طراحی دایره شکل و نمایشگر بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود پیکسل واچ در رنگ‌های متنوعی عرضه شود.

به علاوه، گزارشی ماه پیش منتشر شد مبنی بر اینکه به احتمال زیاد پیکسل واچ مجهز به تراشه اختصاصی ساخت سامسونگ خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)