خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از بدنه و فریم گوشی گلکسی A53 5G منتشر شدند

عکس‌های جدیدی از بدنه و فریم گوشی گلکسی A53 5G منتشر شدند

به تازگی شاهد لو رفتن عکس‌هایی از بدنه و پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G هستیم که استفاده از دوربین چهارگانه در این گوشی را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۱/۲

به نظر می‌رسد که گوشی میان رده جدید سامسونگ یا همان گلکسی A53 5G، از همان طراحی برجستگی دوربین دیده شده در گوشی‌های گلکسی A52 استفاده خواهد کرد. این امر، در رندر‌هایی که شاهد انتشار‌ها در سال ۲۰۲۱ بودیم؛ دیده می‌شد و حالا نیز با انتشار عکس‌هایی واقعی از بدنه و پنل پشتی این گوشی توسط 91Mobiles، تایید شده است.

رنگ پنل پشتی به نظر مشکی می‌رسد؛ اما ممکن است که این مدل هنوز رنگ نشده باشد. به هر حال، این گوشی قرار است در رنگ‌های آبی کم رنگ، نارنجی، سفید و مشکی روانه بازار شده و رنگ مشکی پنل پشتی آن، چندان امر عجیبی نیست. بقیه گوشی‌های سری Ax3 سامسونگ مانند A13‌ و A33 5G نیز با همین رنگ‌ها عرضه خواهند شد.

 

در بخش دوربین، شاهد چهار ماژول هستیم که با گواهی TENAA اخذ شده توسط این گوشی در مدتی پیش که به وجود سه دوربین اشاره می‌کرد، جور در نمی‌آید. دوربین اصلی قرار است مانند سری A52، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را داشته باشد؛ اما دوربین التراواید شاهد بهبود‌هایی بوده و رزولوشن آن به ۳۲ مگاپیکسل افزایش یافته است.

در مشخصات منتشر شده توسط TENAA، شاهد اشاره به دو دوربین سلفی هم بودیم که به نظر منطقی نیامده و تا به حال، در هیچ‌یک از عکس‌های انتشار یافته از این گوشی نیز دیده نمی‌شوند. اگر به عکسی که از قسمت میانی فریم گوشی منتشر شده نگاه کنید؛ تنها یک پانچ هول برای دوربین سلفی قابل مشاهده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G قرار است به همراه دو چیپست روانه بازار شود که یکی از آنها، احتمالا چیپست سامسونگ اگزینوس 1200 خواهد بود. بر خلاف نسل‌های پیشین، نسخه‌ای 4G از این گوشی وجود نداشته و هر دو چیپست به کار رفته از 5G پشتیبانی می‌کنند؛ در غیر این صورت، سایر مشخصات این نسخه‌ها یکسان است.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A53 قرار است در سه ماه اول سال جاری میلادی در کنار سایر گوشی‌های سری Ax3 سامسونگ معرفی شود. درباره مشخصات احتمالی این گوشی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)