خانهاخبار
مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y90 لو رفت

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y90 لو رفت

به تازگی شاهد لو رفتن مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y90 هستیم که خبر از سخت افزار قدرتمند و چشمگیر این محصول می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۱/۲

گوشی گیمینگ دیگری در سری لنوو لیجن در راه است و این گوشی که احتمالا لیجن Y90 نام دارد؛ از جدیدترین چیپست کوالکام یا همان اسنپدراگون 8 نسل اول بهره می‌برد. اخیرا یکی از افشاگران مورد اعتماد چینی بخشی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را منتشر کرده که موجب آشنایی بهتر ما با محصول جدید گیمینگ لنوو می‌شود.

image

 

لنوو لیجن Y90 نمایشگری ۶.۹۲ اینچی از نوع امولد و نرخ نوسازی ۱۴۴ را به همراه داشته و نرخ حساسیت به لمس آن نیز معادل ۷۲۰ هرتز است. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت چشمگیر ۵۵۰۰ میلی آمپر بوده پشتیبانی از شارژ ۶۸ واتی نیز در آن دیده می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا همانند نسل پیشین، امکان استفاده از دو پورت همزمان برای شارژ گوشی و افزایش سرعت شارژ آن به ۹۰ وات نیز وجود دارد یا خیر.

این گوشی دارای ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که اعداد چشمگیری محسوب می‌شوند. در این محصول دو موتور مخصوص بازخورد لرزشی نیز قرار داشته و طراحی پنل پشتی آن بی شباهت به سری لیجن 2 نیست. در سال گذشته، لنوو یک مدل پرو از گوشی گیمینگ لیجن 2 را نیز عرضه کرد؛ بنابراین بعید نیست که شاهد عرضه گوشی لیجن Y90 پرو به بازار نیز باشیم.

image

 

درباره مشخصات احتمالی این گوشی گیمینگ چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما به جز استفاده از سخت افزاری بسیاری قدرتمند، دلیل خاصی برای خرید اینگونه گوشی‌ها وجود دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)