خانهاخبار
اینستاگرام قابلیت پرداخت برای مشاهده محتوای اختصاصی تولیدکنندگان محتوا را آزمایش می‌کند

اینستاگرام قابلیت پرداخت برای مشاهده محتوای اختصاصی تولیدکنندگان محتوا را آزمایش می‌کند

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه اشتراک به محتوای اختصاصی تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

امروز گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که کاربران براساس آن، برای دسترسی به استوری‌ها و ویدئو‌های تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود باید هزینه‌ای را پرداخت کنند که به صورت هزینه حق اشتراک خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال بررسی و آزمایش این ویژگی پرداختی با ده نفر از تولیدکننده‌های بزرگ محتوا در ایالات متحده است. به علاوه، هزینه حق اشتراک این محتواهای اختصاصی از حدود یک دلار در ماه آغاز خواهد شد و تا 100 دلار در ماه نیز قیمت خواهد داشت.

image

 

اولین نشانه‌های برنامه اینستاگرام برای عرضه قابلیت حق اشتراک برای محتوای اختصاصی آبان ماه سال جاری پدیدار شد. البته در آن زمان این برنامه حق اشتراک به نظر تنها تعداد محدودی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود. شایان ذکر است که امروز این قابلیت برای برخی از کاربران قعال شد و به نظر می‌رسد به زودی به صورت یک بروزرسانی برای همه کاربران عرضه شود.

image

 

کاربرانی که حق اشتراک خود برای یک تولیدکننده محتوای خاص را پرداخت می‌کنند، به استوری‌ها، ویدئو‌ها و سایر محتواهای مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین این دسته از کاربران برای ارتباط با تولیدکننده مورد علاقه خود نشان بنفش دریافت می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانند برای آن تولیدکننده کامنت بنویسند و در بخش دایرکت اینستاگرام با او ارتباط برقرار کنند.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر تمام حق اشتراک‌های پرداخت شده به حساب بانکی خود تولیدکننده محتوا واریز خواهد شد و اینستاگرام تا سال 2023 هیچ سهمی دریافت نخواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)