خانهاخبار
مدل‌های معمولی سری آیفون 14 به احتمال زیاد از قابلیت پروموشن پشتیبانی نمی‌کنند

مدل‌های معمولی سری آیفون 14 به احتمال زیاد از قابلیت پروموشن پشتیبانی نمی‌کنند

به نظر می‌رسد امسال تامین نمایشگر برای اپل دردسرساز خواهد شد!
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه غول فناوری آمریکایی یعنی اپل قرار است تمام مدل‌های آیفون 14 را به نمایشگر پروموشن 120 هرتزی مجهز کند اما امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، راس یانگ اعلام کرده است که اپل برنامه دارد تا فناوری نرخ نوسازی پروموشن را تنها برای نسخه‌های پرمیوم سری عرضه کند و مدل‌های معمولی فاقد این فناوری خواهند بود.

image

 

در ادامه یانگ اظهار داشت شرکت تولیدکننده نمایشگر BOE که یکی از تامین‌کنندگان نمایشگر برای اپل به حساب می‌آید، ظرفیت کافی برای تولید به اندازه نمایشگر LTPO را دارا نخواهد بود و در نتیجه اپل باید یک سال دیگر برای مجهز کردن نسخه‌های معمولی سری آیفون به فناوری نمایشگر پروموشن صبر کند.

 این گزارش همچنین اذعان داشت که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بنابر تصویر زیر همراه با ناچ حفره و کپسولی عرضه خواهد شد و سرانجام ناچ سری آیفون 12 و سری آیفون 13 حذف خواهد شد. به علاوه، فیس آیدی نیز به زیر نمایشگر منتقل خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که برای اولین بار است یک سری گوشی هوشمند با دو ناچ حفره و کپسولی در کنار هم عرضه می‌شود و باید دید تا کاربران چه واکنشی به این طراحی جدید نشان خواهند داد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)