خانهاخبار
نتفلیکس قیمت سرویس خود را در آمریکا و کانادا افزایش داد

نتفلیکس قیمت سرویس خود را در آمریکا و کانادا افزایش داد

بار دیگر شاهد افزایش قیمت بزرگترین پلتفرم استریمینگ در جهان، یا همان نتفلیکس هستیم که حالا قیمت اشتراک معمولی آن به ۹.۹۹ دلار در ماه رسیده است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

با وجود محبوبیت روز افزون سرویس‌های استریمینگ محتوا و پدیدار شدن سرویس‌هایی چون دیزنی پلاس و اچ بی او مکس، نتفلیکس همچنان در این بازار پیشتاز است. پاندمی ویرویس کرونا نیز موجب بهبود اوضاع سرویس‌های استریمینگ محتوا شد و همچنین شاهد اکران بسیاری از فیلم‌های محبوب در چنین پلتفرم‌هایی بودیم که پیش از این، بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسید.

image

 

از امروز، کاربران نتلفیکس در کشور آمریکا باید برای اشتراک عادی این سرویس، به طور ماهانه ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند که نسبت به قیمت ۸.۹۹ دلاری پیشین، افزایش ۱ دلاری داشته است. قیمت اشتراک‌های HD نیز از ماهانه ۱۳.۹۹ دلار، به ۱۵.۴۹ دلار رسیده است و در نهایت، گران‌ترین اشتراک نتفلیکس یا همان پلن 4K، حالا به جای ۱۷.۹۹ در ماه، ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

این افزایش قیمت، قرار است به مرور برای مشترکین فعلی نتفلیکس نیز اعمال شود؛ البته نتفلیکس می‌گوید که تا ۳۰ روز قبل از این افزایش قیمت، به کاربران خود ایمیل ارسال می‌کند تا آنها از این امر مطلع شوند و در صورت تمایل، اشتراک خود را کنسل کنند. قیمت این سرویس در کشور کانادا نیز افزایش یافته و اشتراک عادی نتفلیکس حالا به جای ۱۴.۹۹ دلار کانادا در ماه، ۱۶.۴۹ دلار کانادا هزینه خواهد برد.

افزایش قیمت سرویس‌های نتفلیکس، حالا دیگر به امری عادی تبدیل شده و تقریبا هر سال شاهد رخ دادن این امر هستیم. در سال ۲۰۱۴، قیمت اشتراک معمولی نتفلیکس معادل ماهانه ۷.۹۹ دلار بود و این رقم در سال ۲۰۱۹، به ماهانه ۸.۹۹ دلار رسید. اشتراک HD نتفلیکس که قدیمی‌ترین اشتراک این سرویس محسوب می‌شود؛ در سال ۲۰۱۱ قیمتی معادل ماهانه ۷.۹۹ دلار را داشت. این رقم در سال ۲۰۱۴ به ۸.۹۹ دلار، در سال ۲۰۱۵ به ۹.۹۹ دلار، در سال ۲۰۱۷ به ۱۰.۹۹ دلار، در سال ۲۰۱۹ به ۱۲.۹۹ دلار و نهایتا در سال ۲۰۲۰ به ۱۳.۹۹ دلار رسید.

image

 

اشتراک 4K نتفلیکس نیز در سال ۲۰۱۳ و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار در ماه معرفی شد؛ قیمت این اشتراک در سال ۲۰۱۷ به ۱۳.۹۹ دلار در ماه، در سال ۲۰۱۹ به ۱۵.۹۹ دلار و در سال ۲۰۲۰ به رقم ۱۷.۹۹ دلار در ماه رسید.

درباره سرویس نتفلیکس چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظرتان این افزایش قیمت‌های مداوم در بازار پر از رقیب امروز، حرکت درستی از سوی نتفلیکس است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)