خانهاخبار
بازگشت فورتنایت به iOS با سرویس گیمینگ ابری جی‌فورس ناو

بازگشت فورتنایت به iOS با سرویس گیمینگ ابری جی‌فورس ناو

احتمالا جدال حقوقی طولانی مدت اپیک گیمز و شرکت اپل را به خاطر دارید که در نهایت موجب حذف بازی فورتنایت از اپ استور شد؛ حالا امکان تجربه دوباره این بازی بر روی iOS به لطف سرویس گیمینگ ابری جی‌فورس ناو فراهم شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

شرکت انویدیا در روز پنجشنبه اعلام کرد که بازی محبوب فورتنایت از این پس به صورت یک بتای بسته بر روی دو سیستم عامل iOS و اندروید در بستر گیمینگ ابری جی‌فورس ناو قابل دسترسی خواهد بود. انویدیا جی‌فورس ناو، یک سرویس گیمینگ ابری است که پس از اتصال اکانت استیم و یا اپیک گیمز استور به آن، امکان تجربه بیش از ۱۰۰۰ بازی متفاوت وجود دارد.

image

 

این بتای بسته از بازی فورتنایت، در سیستم عامل اندروید به وسیله اپیکیشن جی‌فورس ناو و در سیستم عامل iOS توسط مرورگر اینترنت سافاری قابل دسترسی است. انویدیا درباره این بتا چنین می‌گوید:

«قابلیت ثبت نام در بتای بازی فورتنایت برای تمامی کاربران جی‌فورس ناو وجود دارد. این بتا به ما کمک می‌کند تا ظرفیت سرور‌ها، عملکرد گرافیکی و کنترل‌های لمسی بازی را مورد بررسی قرار دهیم. در هفته‌های آتی، دسترسی افرادی که برای این بتا نام نویسی کرده‌اند به مرور برقرار خواهد شد.»

image

 

نسخه اندرویدی اپلیکیشن جی‌فورس ناو قرار است پشتیبانی از کنترل‌های لمسی را به همراه داشته باشد و فورتنایت نخستین بازی در این میان بوده که این کنترل‌ها را به همراه دارد. البته، بازی فورتنایت هنوز بر روی سیستم عامل اندروید وجود داشته و به صورت پیش فرض از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند؛ اما جی‌فورس قصد دارد تا این کنترل‌ها را در بقیه بازی‌های قابل استریم در این پلتفرم نیز قرار دهد.

همانطور که پیش از این در بیانیه جی‌فورس به آن اشاره شد؛ تمامی کاربران سرویس جی‌فورس ناو امکان استفاده از این سرویس را دارند که شامل اکانت‌های رایگان نیز می‌شود. اکانت‌های رایگان سرویس جی‌فورس ناو به کاربر اجازه استریم بازی‌ها به مدت یک ساعت را می‌دهند؛ اما در ساعت شلوغی سرویس، ممکن است دسترسی کاربران رایگان به بازی‌ها محدود شده و آنها در صف انتظار قرار داده شوند.

image

 

درباره بازگشت بازی فورتنایت به سیستم عامل iOS چه می‌اندیشید؟ آیا تجربه این بازی توسط یک سرویس گیمینگ ابری و در یک مرورگر وب، مشابه اجرای آن توسط خود گوشی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)