خانهاخبار
قیمت مدل‌های مختلف خانواده گلکسی تب اس 8 سامسونگ لو رفت

قیمت مدل‌های مختلف خانواده گلکسی تب اس 8 سامسونگ لو رفت

خانواده گلکسی تب اس 8 که سه عضو هم دارد، ارزان قیمت نخواهد بود!
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

وب‌سایت Appauls به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن، قیمت مدل‌های مختلف سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ را به همراه کانفیگ‌هایی که این تبلت‌ها در آن عرضه می‌شوند، لو داده است. قیمت‌های لو رفته همگی به یورو هستند و ممکن است قیمت دلاری آن‌ها کمی متفاوت با این ارقام باشد. این قیمت‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید. گویا تنها تبلتی که در این لیست دیده نمی‌شود، گلکسی تب اس 8 الترا است با رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی است. البته دو مدل ارزان‌تر از این تبلت در این لیست قیمت‌شان مشخص شده است.

مدلکانفیگقیمت
گلکسی تب اس 8  وای‌فایرم ۸ + حافظه ۱۲۸۶۸۰ الی ۷۰۰ یورو
رم ۸ + حافظه ۲۵۶۸۳۰ الی ۸۵۰ یورو
گلکسی تب اس 8 سلولار 5Gرم ۸ + حافظه ۱۲۸۸۳۰ الی ۸۵۰ یورو
رم ۸ + حافظه ۲۵۶۸۸۰ الی ۹۰۰ یورو
گلکسی تب اس 8 پلاس وای‌فایرم ۸ + حافظه ۱۲۸۸۸۰ الی ۹۰۰ یورو
رم ۸ + حافظه ۲۵۶۹۳۰ الی ۹۵۰ یورو
گلکسی تب اس 8 پلاس سلولار 5Gرم ۸ + حافظه ۱۲۸۱۰۴۰ الی ۱۰۶۰ یورو
رم ۸ + حافظه ۲۵۶۱۱۰۰ الی ۱۱۱۰ یورو
گلکسی تب اس 8 الترا وای‌فایرم ۸ + حافظه ۱۲۸۱۰۴۰ الی ۱۰۶۰ یورو
گلکسی تب اس 8 الترا 5Gرم ۸ + حافظه ۱۲۸۱۲۰۰ الی ۱۲۲۰ یورو

مدل معمولی و مدل پلاس از این تبلت قرار است در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و پینک گلد که احتمالا همان رز گلد است، عرضه شوند. بهترین تبلت این سری یعنی مدل الترا هم قرار است در رنگ خاکستری به اضافه چند رنگ اختصاصی برای این مدل عرضه شود. 

با توجه به گزارش‌هایی که قبلا داشته‌ایم، مدل معمولی این تبلت با نمایشگر ۱۱ اینچی همراه است و مدل پلاس هم نمایشگر ۱۲.۴ اینچی خواهد داشت. مدل الترا اما قرار است با نمایشگر بسیار بزرگ ۱۴.۶ اینچی همراه باشد که در بین تبلت‌های بازار، خاص و متمایز است. همچنین جالب است بدانید که گلکسی تب اس 8 الترا با این نمایشگر بسیار بزرگی که دارد، یک بریدگی یا ناچ هم خواهد داشت که در بین تبلت‌های این شرکت بی‌سابقه است.

هر سه محصول قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 نسل یک همراه باشند. در مورد مدل الترا این موارد هم می‌دانیم که اول باتری ۱۱٫۲۰۰ میلی‌آمپری دارد و دوم، دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی این تبلت حاضر خواهند بود که دوربین ۶ مگاپیکسلی، از نوع الترا واید است. شما در مورد این سری و مخصوصا قیمت‌های آن‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا با این قیمت‌ها، سامسونگ می‌تواند با آیپد‌های اپل رقابت کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)