خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 لو رفتند

مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 لو رفتند

در ماه گذشته شنیده بودیم که شرکت موتورولا در حال کار روی نسل بعدی گوشی تاشو ریزر بوده و حالا نیز شاهد لو رفتن برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی هستیم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

یکی از مقامات شرکت لنوو که مالک برند موتورولا است؛ در ماه گذشته پستی را منتشر کرده که به کار کردن موتورولا روی نسل بعدی گوشی تاشو ریزر اشاره می‌کرد. این پست، موجب شادی بسیاری از طرفداران برند موتورولا و سری محبوب ریزر شد که در سال ۲۰۱۹، شاهد عرضه نسخه مدرنی از آن به بازار بودیم.

image

 

حالا نیز برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی تاشو لو رفته‌اند. موتورولا ریزر 3 قرار است دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول باشد که در نوع خود واقعا تحسین برانگیز است؛ زیرا پیش از آن شاهد استفاده از یک چیپست پرچمدار در گوشی‌های تاشو موتورولا نبودیم. دو گوشی پیشین موتورولا ریزر دارای چیپست‌های سری 7 اسنپدراگون بودند.

این گوشی همچنین در نسخه‌هایی با ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. موتورولا ریزر 3 دارای نمایشگری تاشو از نوع امولد است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ را به همراه دارد؛ یک نمایشگر ثانویه نیز در این گوشی دیده می‌شود که هنوز درباره مشخصات آن چیزی نمی‌دانیم.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12، پشتیبانی از NFC و UWB است. نمایشگر این گوشی از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی در قسمت میانی بالای آن قرار گرفته است. موتورولا ریزر 3 قرار است به طور جهانی عرضه شود و محدود به بازار خاصی نیست؛ به گفته شایعات، این گوشی احتمالا در بازار‌های چین، اروپا و آمریکای شمالی فروخته خواهد شد.

image

 

احتمالا به زودی شاهد انتشار شایعات بیشتری نیز درباره این محصول جدید موتورولا خواهیم بود. شما درباره نسل بعدی گوشی تاشو ریزر چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران قدیمی این سری محبوب برند دوست داشتنی موتورولا هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)