خانهاخبار
مارک گرمن: رویداد اپل برای رونمایی از آیفون SE جدید در بازه اسفند تا اردیبهشت برگزار خواهد شد

مارک گرمن: رویداد اپل برای رونمایی از آیفون SE جدید در بازه اسفند تا اردیبهشت برگزار خواهد شد

اولین رویداد بزرگ اپل در سال 2022 با معرفی محصولاتی از خانواده مک، آیفون SE جدید و مدل‌های قدرتمندی از مک مینی همراه خواهد بود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خبرنگار برجسته بلومبرگ و متخصص محصولات اپل، مارک گرمن، امروز در جدیدترین گزارش خود مدعی شد که اولین رویداد بزرگ فناوری اپل در سال 2022 در بازه مارس تا آوریل یعنی اسفند تا اردیبهشت شمسی به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین او در ادامه افزود که به احتمال فراوان آیفون SE جدید همراه با پشتیبانی از شبکه 5G و تراشه سریع‌تر در بین محصولاتی خواهد بود که در این رویداد رونمایی می‌شوند.

سال قبل اپل در رویدادی در تاریخ 20 آوریل مصادف با 31 فروردین 1400 برگزار کرد که در آن این غول فناوری آمریکایی، از محصولاتی مانند ایرتگ، آیپد پرو جدید، آی‌مک‌های 24 اینچی مجهز به تراشه M1، نسل دوم Apple TV 4K و رنگ جدید بنفش آیفون 12 پرو و آیفون 12 مینی رونمایی کرد.

image

سال قبل‌تر یعنی سال 2020، اپل به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، رویداد فناوری بهاری خود را برگزار نکرد و بخش گسترده‌ای از محصولات خود شامل نسخه بروز شده مک بوک و مدل‌های مختلف آپید پرو را در تاریخ 28 اسفند 1398 و نسل دوم آیفون SE را در 27 فروردین معرفی کرد. همچنین به نظر می‌رسد در رویداد امسال اپل و در کنار آیفون SE جدید، آی‌مک جدید 27 اینچی و مدل‌های بالارده مک مینی مجهز به تراشه‌های M1 مکس و M1 پرو معرفی شوند.

image

به علاوه، مارک گرمن اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) امسال به صورت کاملا مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد ادعای مارک گرمن به حقیقت بپیوندد چرا که رویداد مخصوص صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی E3 امسال نیز که مدت کوتاهی پس از رویداد WWDC برگزار می‌شود، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.  

 در نهایت این خبرنگار و تحلیلگر برجسته محصولات اپل گفت به نظر امسال نباید منتظر سنسور اندازه‌گیری دمای بدن در اپل واچ سری 8 باشیم و به احتمال زیاد این قابلیت برای نسل‌های بعدی اپل واچ عرضه خواهد شد. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)