خانهاخبار
ردمی K50 گیمینگ ادیشن در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

ردمی K50 گیمینگ ادیشن در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

جدیدترین گوشی هوشمند ردمی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و شارژ 120 واتی خواهد بود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

سری مورد انتظار ردمی K50 قرار است به صورت رسمی ماه بعد یعنی فوریه 2022 میلادی در چین معرفی و رونمایی شود. در همین راستا، عضو قدرتمند سری موسوم به ردمی K50 گیمنیگ ادیشن اخیرا در تاییدیه‌های مختلف مانند TENAA و 3C دیده شده است و حتی در پلتفرم‌های معتبری مانند گیک‌بنچ نیز لیست شده است تا بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع اول انتشار اطلاعات ردمی K50 گیمینگ ادیشن گواهی چینی 3C بود که خبر از شارژ حیرت‌انگیز و فوق سریع 120 واتی این گوشی هوشمند داد. همچنین شناسه مدل ردمی K50 گیمینگ ادیشن به صورت 21121210C نیز در این گواهی دیده شد.باید اشاره کرد که این شناسه مدل با شماره‌ای که قبل توسط برخی از منابع غیر رسمی در چین اعلام شده بود مطابقت دارد پس می‌توان مطمئن بود که شناسه مدل بالا متعلق به ردمی K50 گیمینگ ادیشن خواهد بود. البته شایان ذکر است که طبق معمول گواهی 3C شامل دیگر مشخصات فنی ردمی K50 گیمینگ ادیشن نبود ولی بار دیگر این گوشی هوشمند با شناسه مدل ذکر شده در گواهی TENAA و بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد تا بخش دیگری از مشخصات فنی آن لو برود.

image

 

براساس لیست گیک‌بنچ، ردمی K50 گیمینگ ادیشن در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1240 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 3645 را کسب کرد تا از نظر امتیازهای به دست آمده پشت سر شیائومی 12 پرو قرار بگیرد. همچنین با توجه به بنچمارک گیک‌بنچ، ردمی K50 گیمینگ ادیشن مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود چرا که تراشه موجود در بنچارک گیک‌بنچ از هسته قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس 3 گیگاهرتز بهره برده است و این هسته قدرتمند همان هسته به کار رفته در تراشه پرچمدار کوالکام است.

image

 

نتایج گیک‌بنچ همچنین نشان داده است که ردمی K50 گیمینگ ادیشن با حافظه رم 12 گیگابایتی و اندروید 12 عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد سری ردمی K50 با اخرین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 13 عرضه شود.

image

 

در نهایت از دیگر مشخصات فنی تایید شده ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌توان به باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی آن اشاره کرد که از شارژ 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد و در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. همچنین شیائومی اعلام کرده است که ردمی K50 گیمینگ ادیشن از سیستم خنک‌کنندگی اتاق بخار دوگانه بهره می‌برد که عملکرد روان تراشه و بدون افت و داغ کردن را تضمین خواهد کرد. از مشخصات فنی احتمالی این گوشی هوشمند نیز می‌توان به نمایشگر 120 یا 144 هرتزی و دوربین چهارگانه 64 و یا 108 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)