خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو توسط بنیانگذار این شرکت اعلام شد!

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو توسط بنیانگذار این شرکت اعلام شد!

جدیدترین پرچمدار وان پلاس از دوربین سه‌گانه و شارژ 80 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، وان پلاس 10 پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت قرار است در تاریخ 11 ژانویه مصادف با 21 دی به صورت رسمی رونمایی شود. به علاوه، دیروز بود که وان پلاس 10 پرو در لیست گواهی TENAA دیده شد و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت. حالا براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، بنیانگذار وان پلاس، پیت لائو، تمام مشخصات فنی اصلی وان پلاس 10 پرو را قبل از رونمایی اصلی در دسترس کاربران قرار داد.

طبق اطلاعات منتشر شده، وان پلاس 10 پرو از نمایشگر امولد LTPO بهره خواهد برد که البته اندازه آن اعلام نشده است ولی برخی از گزارش‌های منتشر شده اعلام کرده‌اند که نمایشگر وان پلاس 10 پرو 6.78 اینچی خواهد بود که میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود.

image

 

در بخش دوربین، وان پلاس 10 پرو از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 50 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهند بود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

قلب تپنده وان پلاس 10 پرو تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد بود. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 80 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

نسخه بازارهای جهانی وان پلاس 10 پرو همراه با اندروید 12 بر پایه رابط کاربری OxygenOS 12 عرضه خواهد شد. همچنین نسخه بازار چین نیز به احتمال زیاد با رابط کاربری ColorOS 12 روانه بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو می‌توان به بلوتوث نسخه 5.2، NFC و اسپیکر استریو اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس 10 پرو قرار است هفته بعد در چین به صورت رسمی رونمایی شود. شایان ذکر است که هنوز زمان عرضه جهانی پرچمدار وان پلاس مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد در ماه فروردین و یا اردیبهشت به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)