خانهاخبار
گوشی‌های هوشمند جدید سری 11i شیائومی در دو نسخه با سرعت شارژ متفاوت عرضه خواهند شد

گوشی‌های هوشمند جدید سری 11i شیائومی در دو نسخه با سرعت شارژ متفاوت عرضه خواهند شد

شیائومی گوشی 11i هایپرشارژ و 11i نسخه معمولی را به ترتیب با قابلیت سرعت شارژ 120 واتی و 67 واتی، طی رویدادی در هند رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

شعبه هندوستان شیائومی امروز، در رویدادی که برگزار کرده بود سریع‌ترین گوشی هوشمند هندی از لحاظ سرعت شارژ را معرفی کرد. شیائومی این دستگاه را 11i هایپرشارژ نام گذاری کرده است که با استاندارد سرعت شارژ 120 واتی عرضه می‌شود. این گوشی به همراه نسخه معمولی شیائومی 11i برای این بازار معرفی شده است. نسخه معمولی 11i از باتری بزرگتری برخوردار است و با سرعت شارژ 67 واتی همراه می‌شود.

گوشی‌های سری 11i همان گوشی‌های سری ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس هستند که توسط شیائومی در اکتبر 2021 در چین عرضه شدند. 

image

گوشی‌های هوشمند شیائومی 11i دارای پردازنده دیمنسیتی 920 هستند. این سری گوشی‌ها با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی عرضه می‌شوند که تا 1 ترابایت با پشتیبانی از کارت میکرو‌ اس‌دی قابل ارتقاء هستند. این دو گوشی قدرتمند با حافظه‌های 6 و8 گیگابایت رم عرضه می‌شوند که می‌توانند 2 یا 3 گیگابایت به صورت مجازی افزایش یابند.

در بخش جلویی، گوشی‌های هوشمند شیائومی 11i و شیائومی 11i هایپرشارژ، شاهد یک پنل صفحه نمایش سوپرآمولد 6.67 اینچی هستیم که با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، وضوح تصویر 1080p و شیشه محافظ گوریلا گلس 5 همراه شده است. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بخش بالا و مرکزی صفحه نمایش وجود دارد.

در بخش دوربین‌ها، لنزهای دوربین اصلی گوشی در یک مستطیل بزرگ قرار گرفته‌اند. در پشت دستگاه سه دوربین وجود دارد که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسل تله ماکرو می‌شوند. در این مستطیل یک حفره برای فلش LED نیز قرار گرفته است و یک حفره دیگر در نقطه متقابل آن، تنها برای تقارن طراحی شده است و هیچ کاربرد عملی ندارد.

image

تفاوت بین دو گوشی هوشمند سری شیائومی 11i در بخش باتری آنها است. باتری نسخه معمولی 11i دارای ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نسخه 11i هایپرشارژ، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری دارد. دلیل این کاهش ظرفیت باتری، ایجاد فضای کافی برای طراحی داخلی تکنولوژی شارژ سریع 120 واتی این دستگاه اعلام شده است.

از دیگر مشخصات سری 11i می‌توان به اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5، وجود محفظه بخار برای خنک کردن پردازنده و اسکنر اثر انگشت در فریم کناری دستگاه اشاره کرد که با دکمه پاور یکی شده است. با وجود اینکه این گوشی‌ها دارای پنل اولد هستند اما خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیست. همچنین خوشبختانه شیائومی این گوشی‌های هوشمند را با آداپتور شارژ عرضه می‌کند. در جعبه این دستگاه‌ها یک آداپتور 67 واتی برای نسخه معمولی 11i و یک آداپتور 120 واتی برای نسخه 11i هایپر شارژ قرار گرفته است.

شیائومی 11i در دو نسخه با رم 6 یا 8 گیگابایتی با قیمت ۲۴٫۹۹۹ یا ۲۶٫۹۹۹ روپیه عرضه می‌شود و انتظار می‌رود گوشی هوشمند 11i هایپرشارژ با قیمتی معادل ۲۶٫۹۹۹ یا ۲۸٫۹۹۹ روپیه عرضه شود که نسبت به میزان حافظه رم دستگاه انتخابی کاربر، متفاوت است. فروش این گوشی‌های هوشمند از هفته دیگر آغاز خواهد شد. شیائومی هر دو گوشی هوشمند را در چهار رنگ عرضه خواهد کرد که این رنگ‌ها شامل مواردی که در عکس بالا می‌بینیم می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)