خانهاخبار
سامسونگ نسخه مخصوص المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد

سامسونگ نسخه مخصوص المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد

دیگر زمان زیادی تا آغاز المپیک زمستانی پکن باقی نمانده است و شرکت سامسونگ نیز به رسم معمول از یک گوشی مخصوص المپیک رونمایی کرده که این بار نسخه‌ای ویژه از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

حال که دیگر زمان زیادی تا آغاز المپیک زمستانی پکن باقی نمانده است؛ شرکت سامسونگ به رسم همیشه، از یک گوشی مخصوص المپیک رونمایی کرده که این بار نسخه‌ای خاص از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 است. این گوشی در رنگ سفید روانه بازار شده که بخش‌هایی طلایی رنگ در اطراف آن به چشم می‌خورند و بخش مربوط به نمایشگر ثانویه نیز طراحی مشکی رنگ دارد. لوگوی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در نیمه پایینی گوشی و در زیر لوگوی سامسونگ قرار گرفته است.

image

 

نسخه مخصوص المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 3 دارای تم‌ها، والپیپرها، آیکون‌ها و ساعت‌هایی با طراحی الهام گرفته از این رویداد محبوب ورزشی است. این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی سامسونگ در کشور چین، قیمت ۷۹۹۹ یوآن (حدود ۱۲۵۸ دلار) را دارد.

پیش فروش این گوشی از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن نیز قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) شروع شود. حالا باید صبر کرده و ببینیم که آیا نسخه جهانی این گوشی نیز عرضه خواهد شد و این سوال نیز پیش می‌آید که آیا همانند گذشته، نسخه‌ای رایگان از این گوشی به ورزشکاران المپیکی اهدا خواهد شد یا خیر.

 

درباره نسخه مخصوص المپیک سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 چه می اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)