خانهاخبار
وان تگ یک کارت ویزیت خاص دیجیتالی

وان تگ یک کارت ویزیت خاص دیجیتالی

وان تگ ها انواع مختلفی نظیر وان تگ های پیکسلی ، قاب های اسمارت، جاکلیدی و… دارند؛ و فقط کافیست تگ را به همراه داشته باشید و یا از قاب های اسمارت برای گوشی های خود استفاده کنید.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
image

وان تگ ها انواع مختلفی نظیر وان تگ های پیکسلی ، قاب های اسمارت، جاکلیدی و… دارند؛ و فقط کافیست تگ را به همراه داشته باشید و یا از قاب های اسمارت برای گوشی های خود استفاده کنید. این تگ برای کسب و کارها و بیزینس من ها بسیار کاربردی است چرا که به راحتی می توانند شماره تماس و اطلاعات کاری خود را در آن ذخیره نمایند و با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

بسیاری از کاربران و یا کسانی که به تازگی با وان تگ آشنا شده اند می خواهند بدانند که آیا گیرنده اطلاعات هم باید وان تگ داشته باشد؟ خیر، گیرنده اطلاعات شما نیاز به هیچ اپلیکیشن یا سخت افزار خاصی ندارد و تمام گوشی های آیفون ۷ به بالا و اکثر گوشی های هوشمند اندروید قادر به دریافت اطلاعات هستند. جالب است بدانید اطلاعات شما در وان تگ مادام العمر است و برخلاف سایر نمونه ها، وان تگ تنها سرویسی است که به دلیل داخلی بود فضا نگران بسته شدن آی پی های ایران نیستید، و در هر زمان که خواستید می توانید از طریق پنل کاربری خود و به صورت آنلاین  مشخصات خود را ویرایش یا به روزرسانی نمایید.

image

آیا وان تگ ارزش خرید دارد ؟

در دنیایی که تکنولوژی در حال پیشرفت است حقیقتا استفاده از وان تگ می تواند یک مزیت برای کسب و کارها و افراد باشد شاید از خود سوال می کنید وان تگ چیست ؟وان تگ، یک تگ هوشمند دیتا و نسل جدید پاپل هاست که می توانید به وسیله آن در کمتر از یک ثانیه همه اطلاعات خود نظیر شماره همراه، اکانت اینستاگرام، واتس اپ، آی دی تلگرام و… را به شکلی نوین و بسیار جذاب به دیگران منتقل کنید.

برخلاف نمونه های نسل قبل که برای فعالسازی نیاز به انجام مراحل پیچیده و اپلیکیشن های گاهاً غیررایگان داشتید. برای استفاده از وان تگ هیچ نیازی به اپلیکیشن خاصی نیست، به عبارت ساده تر حتی اگر تلفن همراه شما به عنوان ارسال کننده دیتا، اسمارت نباشد هم وان تگ کار می کند! پس برای کسی که وان تگ دارد فرقی نمی کند از که تلفن همراهی استفاده کند.

یکی از کاربردهای وان تگ استفاده به عنوان یک کارت ویزیت هوشمند الکترونیکی است که به وسیله آن می توانید اطلاعات خیلی بیشتری را هم منتقل کنید و علاوه بر این می توانید در هر زمان اطلاعات خود را به روزرسانی نمایید. در نسل های قدیم مانند پاپل، اولاً شما باید مراحل اضافی نصب و تنظیمات اپلیکیشن را طی می کنید، علاوه بر این تضمینی برای ماندگاری اطلاعات نیست. و داده ها نیز محدود هستند و امکاناتی که پنل کاربری وان تگ در اختیار شما قرار می دهد را هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد.

image

چرا وان تگ بهتر از پاپل های نسل قدیمی است ؟

پیچیدگی: در پاپل ها حتما باید صاحب پاپل مراحل پیچیده نصب و تنظیمات نرم افزار را انجام می داد در صورتی که در وان تگ شما نیاز به هیچ تنظیمات خاصی ندارید و وان تگ به صورت آنلاین برای صاحب آن تنظیم می شود.

حتی بدون NFC : برای پاپل شما حتماً و فقط با داشتن NFC فعال می توانید اطلاعات صفحه طرف مقابل را دریافت کنید در صورتی که در وان تگ با اضافه شدن QR اختصاصی در صورتی که گیرنده اطلاعات NFC نداشته باشد می تواند به راحتی با دوربین گوشی وارد صفحه اختصاصی شما شود.

توسعه اطلاعات: امکانات نرم افزاری بالاتر وان تگ در مقایسه با پاپل ویژگی دیگریست که باعث می شود فیلد های شخصی بیشتر برای افراد و کسب و کارها وجود داشته باشد.

قیمت کمتر: وان تگ ها باتوجه به حجم مصرف و تولید فراگیرتر در نهایت با هزینه به مراتب ارزانتری در مقایسه با پاپل به دست مصرف کننده می رسد.

سرعت انتقال اطلاعات: در وان تگ ها به دلیل وجود آنتن های بیشتر و فشرده سازی دیتا انتقال نوتیف به گیرنده سریعتر انجام می شود.

عدم نگرانی بابت تحریم: برای پاپل ها یا باید اپلیکیشن های پولی می خریدید و یا باید در سرور های خارجی اپ های خارجی دیتا را ذخیره می کردید در صورتی که اطلاعات در وان تگ دیگر نه نیازی به اپلیکیشن های خارجی و نه سرور های در خطر تحریم قرار دارد.

تنوع طراحی و مدل: وان تگ ها با مدل های متنوع نظیر جاکلیدی ، قاب اسمارت، پیکسلی و… از نظر طراحی ، تنوع به مراتب بیشتری در مقایسه با پاپل ها دارند.

فروشگاه آنلاین شهر اپل نماینده فروش انحصاری محصولات وان تگ در ایران است و کافیست برای مشاهده انواع مختلف وان تگ ها و سایر لوازم کاربردی مانند مبدل otg آیفون سری به سایت و فروشگاه شهر اپل بزنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)