خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شدند

بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شدند

شرکت سونی به تازگی لیست رسمی بازی‌های رایگان ماه ژانویه برای سرویس پلی استیشن پلاس خود را معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۱۰/۹

سرویس پلی استیشن پلاس شرکت سونی، در کنار قابلیت انجام بازی‌های آنلاین، کاربرد دیگری نیز دارد و هر ماه چند بازی رایگان را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. حال نیز که در آستانه ورود به سال جدید میلادی هستیم، اشتیاق کاربران درباره این بازی‌ها افزایش یافته است؛ زیرا بسیاری باور دارند که بازی‌های انتخابی رایگان در ماه اول سال، نشانگر کیفیت سایر بازی‌های رایگان ارائه شده در طی سال هستند.

در ماه‌های گذشته، به طور مداوم نیز شاهد لو رفتن این بازی‌ها قبل از اعلام رسمی آنها توسط سونی بوده‌ایم؛ این بار نیز مطالب لو رفته حقیقت داشته و به نظر می‌رسد که بخش پلی استیشن سونی، در حفظ اسرار کمی مشکل دارد!

image

 

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه شامل بازی‌های Dirt 5 (نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)، Deep Rock Galactic (نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5) و Persona 5 Striker (نسخه پلی استیشن 4) هستند.

بگذارید نگاهی دقیق‌تر به ژانر این عناوین بیاندازیم؛ بازی Deep Rock Galactic یک عنوان کو‌-آپ شوتر چهار نفره است که پلیر‌ها در آن در غار‌هایی که به شکل تصادفی ایجاد شده و هر بار با دفعه قبل تفاوت دارند؛ به مبارزه با موجودات فضایی می‌پردازند.

بازی Persona 5 Strikers، نسخه‌ای با حال و هوای متفاوت از بازی Persona 5 است و سیستم مبارزه آن با سیستم مبارزه نوبتی این سری تفاوت‌هایی دارد. در نهایت، بازی Dirt 5 یک عنوان مسابقه‌ای بوده و آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی Codemasters پیش از خرید آنها توسط EA Games به حساب می‌آید.

هنوز مشخص نیست که استقبال کاربران از این عناوین چگونه خواهد بود؛ اما باید گفت که با توجه به ژانر‌های متفاوتی چون کو-آپ شوتر، JRPG و مسابقه‌ای در این بین، احتمالا رضایت عده بسیاری از گیمر‌ها با سلایق متفاوت فراهم خواهد شد. این بازی‌ها از روز ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی)، برای مشترکین پلاس به طور رایگان قابل دسترسی خواهند بود.

image

 

در این مدت، کاربران هنوز می‌توانند عناوین فعلی سرویس پلی استیشن پلاس را که برای ماه دسامبر منتشر شده بودند، تهیه کنند. این عناوین شامل Godfall: Challenger Edition (نسخه پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4)، LEGO DC Super-Villains (نسخه پلی استیشن 4) و Mortal Shell (نسخه پلی استیشن 4) هستند.

حضور نسخه‌ای خاص از عنوان Godfall در عناوین رایگان پلاس ماه دسامبر، موجب عدم رضایت بسیاری از کاربران شد زیرا شامل نسخه کامل بازی نبوده و کاربر را مجبور به خرید آن می‌کند. به نظر می‌رسد که سونی باید جهت حفظ کاربران خود، دقت بیشتری به بازی‌های رایگان ارائه شده در سرویس پلاس داشته باشد.

درباره سرویس پلی استیشن پلاس و بازی‌های رایگان این ماه چه می‌اندیشید؟ آیا دریافت این بازی‌ها، ارزش پرداخت حق عضویت سالانه این سرویس را دارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)