خانهاخبار
سامسونگ‌ آپدیت اندروید 12 را برای سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 منتشر کرد

سامسونگ‌ آپدیت اندروید 12 را برای سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 منتشر کرد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 12 را برای دو سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 منتشر کرده تا پرچمداران قبلی این شرکت نیز از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۸

شرکت سامسونگ همچنان پس از گوگل، بهترین عملکرد را در بین سازندگان گوشی‌های اندرویدی در زمینه آپدیت گوشی‌های خود به نسخه‌های جدید این سیستم عامل را دارد. این شرکت به تازگی آپدیت اندروید 12 را برای پرچمداران سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خود منتشر کرده و حتی با توجه به ضعف آنها در زمینه رفع باگ‌ها در دوره بتا، به نظر می‌رسد که اوضاع دیگر آرام گرفته است.

image

 

شرکت وان پلاس نیز مدتی پیش توانست تا سیستم عامل اندروید 12 را برای پرچمداران سری وان پلاس 9 خود منتشر کند؛ اما در سوی دیگر، شرکت‌هایی چون سونی یا موتورولا حتی یک آپدیت مبنی بر اندروید 12 را نیز برای گوشی‌های خود منتشر نکرده‌اند. سامسونگ اما عملکرد خیره کننده‌ای داشته و حالا خانواده گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 نیز به جمع دستگاه‌های مبنی بر One UI 4.0 پیوسته‌اند.

گوشی‌های گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 20 الترا، گلکسی اس 20، گلسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 الترا و گلکسی اس 20 FE، به تازگی آپدیت اندروید 12 را در ریجن کشور سوییس دریافت کرده‌اند؛ بنابراین احتمالا تا روز‌های آتی شاهد انتشار این سیستم عامل برای گوشی‌های این دو سری در ریجن‌های متفاوت اروپایی خواهیم بود و مسلما انتشار آن برای گوشی‌های مربوط به سایر نقاط جهان نیز چندان دور نیست.

image

 

این امر بدین معناست که بسیاری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20، احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی، سیستم عامل اندروید 11 را کنار گذاشته و نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند. سامسونگ پیش از این نیز آپدیت One UI 4.0 و اندروید 12 را برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 الترا نیز منتشر کرده بود.

این تلاش سامسونگ برای عرضه سریع آپدیت‌ها برای گوشی‌های خود به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان، واقعا تحسین برانگیز بوده و حتی می‌شود آن را با گوگل مقایسه کرد. سامسونگ همچنین سعی بسیاری در افزایش امنیت و رفع باگ‌های گوشی‌های خود دارد که نسبت به گذشته، بهبود چشمگیری در سیاست آپدیت آنها محسوب می‌شود.

بگذارید امیدوار باشیم که دو سری گلکسی نوت 20 و گلکسی اس 20، با مشکلات و باگ‌های مربوط به اندروید 12 که کاربران گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی اس 21 با آنها مواجه شده بودند؛ روبرو نشوند و سامسونگ توجه بیشتری به رفع باگ‌ها در این نسخه داشته باشد. پس از این، باید منتظر انتشار این آپدیت برای سری گلکسی اس 10، گلکسی نوت 10 و شاید نسل اول گلکسی زد فلیپ باشیم.

image

 

درباره انتشار این آپدیت برای دو سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 چه می‌اندیشید؟ آیا سیاست آپدیت‌های جدید سامسونگ را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)