خانهاخبار
موتورولا در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی در سری ریزر است

موتورولا در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی در سری ریزر است

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا قصد دارد تا جانشین گوشی تاشو موتورولا ریزر را که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده بود؛ به زودی معرفی کند.
۱۴۰۰/۱۰/۵

این روز‌ها حسابی شاهد داغ شدن بازار گوشی‌های تاشو هستیم و اکثر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، رو به تولید اینگونه گوشی‌ها آورده‌اند. شرکت موتورولا نیز یکی از پیشتازان این بازار بوده و اولین گوشی هوشمند تاشوی خود یا همان موتورولا ریزر را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرده بود. این شرکت همچنین در سال ۲۰۲۰، از نسخه 5G این گوشی نیز رونمایی کرد که البته با استقبال چندان زیادی مواجه نشد؛ حال به نظر می‌رسد که موتورولا در حال کار روی نسل بعدی این گوشی است.

image

 

این اطلاعات به طور مستقیم توسط یک از مقامات لنوو که مالک برند موتورولا هستند؛ منتشر شده و وی در پستی که در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، قول بهبود عملکرد چشمگیری در نسل بعدی گوشی تاشو ریزر را می‌دهد. وی همچنین می‌گوید که طراحی این محصول نیز تغییراتی کرده و رابط کاربری آن نیز به روز شده است.

همچنین به نظر می‌رسد که بر خلاف گذشته، نسل جدید گوشی‌های موتورولا ریزر ابتدا در بازار کشور چین عرضه می‌شوند. البته با توجه به محبوبیت بسیار زیاد گوشی‌های تاشو در بازار گوشی‌های هوشمند چینی، این حرکت چندان نیز دور از انتظار نیست. مشخصا لنوو نیز قصد دارد تا از این بازار پر سود استفاده کرده و کار را برای رقیبان خود کمی سخت‌تر کند.

image

 

انتظار‌ها بر این است که همانند نسخه‌های پیشین در این سری، شاهد عرضه نسخه‌ جهانی گوشی جدید موتورولا ریزر نیز باشیم. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول در دست نداریم؛ اما احتمالا در آینده نزدیک، اخبار و شایعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)