خانهاخبار
گوشی لنوو لیجن Y90 به همراه نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و سیستم خنک کننده در روز ۱۱ دی معرفی خواهد شد

گوشی لنوو لیجن Y90 به همراه نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و سیستم خنک کننده در روز ۱۱ دی معرفی خواهد شد

به تازگی جزئیاتی درباره گوشی گیمینگ جدید لنوو به نام لیجن Y90 منتشر شده‌اند که ما را با تاریخ عرضه و برخی مشخصات آن آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۴

به نظر می‌رسد که اوضاع بازار گوشی‌های هوشمند در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲، حسابی داغ است. می‌دانیم که شرکت‌های ریلمی، ویوو و شیائومی قرار است به ترتیب در روز‌های ۴، ۵ و ۶ ژانویه (۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی)، رویداد‌هایی را جهت رونمایی از گوشی‌های جدید خود برگزار کنند. حالا لنوو نیز اعلام کرده که قصد دارد در اولین روز از سال آتی میلادی، گوشی گیمینگ جدیدی را معرفی کند.

گوشی گیمینگ جدید این شرکت، لیجن Y90 نام داشته و با وجودی که هنوز از مشخصات دقیق سخت افزاری آن چیزی نمی‌دانیم، لنوو برخی از مشخصات نمایشگر آن را اعلام کرده است.

image

 

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ حساسیت به لمس ۷۲۰ هرتز است؛ این پنل از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند. لنوو لیجن Y90 دارای سیستم فن خنک کننده دوگانه است تا در هنگام بازی با داغ شدن گوشی مواجه نشوید.

لنوو جزئیات بیشتری درباره این سیستم خنک کننده را منتشر نکرده است؛ اما به گفته یکی از کارمندان این شرکت که اسکرین شاتی را در شبکه اجتماعی ویبو قرار داده، لیجن Y90 می‌تواند پس از اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه و به مدت حدود ۳۰ دقیقه، همچنان خنک بماند.

image

 

حال که حدود یک هفته تا معرفی رسمی این گوشی زمان داریم؛ احتمالا شاهد انتشار شایعات یا تیزر‌های بیشتری درباره این محصول نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)