خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A53 در دو نسخه با چیپست‌های متفاوت عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی A53 در دو نسخه با چیپست‌های متفاوت عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا همانند گوشی‌های پرچمدار خود، گوشی میان رده گلکسی A53 را نیز در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت روانه بازار کند.
۱۴۰۰/۱۰/۳

عرضه گوشی‌هایی با پردازنده‌های متفاوت برای برند سامسونگ، امر جدیدی نیست و بارها شاهد انجام آن توسط این برند کره‌ای بوده‌ایم. این شرکت همواره پرچمداران خود را در برخی بازار‌ها با چیپست اسنپدراگون عرضه کرده و در برخی بازار‌های دیگر، از چیپست‌های خود یا همان سری اگزینوس استفاده می‌کند. این سیاست به بخشی از هویت سامسونگ در سال‌های اخیر تبدیل شده و با وجودی که گاهی اوقات چیپست‌های مربوط به بازار‌های متفاوت تغییر می‌کنند؛ می‌توانیم همواره منتظر عرضه پرچمداران این شرکت با چیپست‌های متفاوت باشیم.

image

 

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا سیاست مشابهی را برای پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده خود پیش بگیرد. گوشی سامسونگ گلکسی A53 که قرار است جانشین گوشی‌های A52،A52s و A51 باشد؛ همانند سری پرچمدار گلکسی اس در دو نسخه با چیپست‌های متفاوت به بازار خواهد آمد. این گوشی با توجه به موفقیت پیشین سری A50 سامسونگ، قاعدتا فروش بسیار زیادی خواهد داشت.

منبع این خبر همچنین ادعا می‌کند که این دو چیپست، مربوط به نسخه‌های 4G و 5G این گوشی نخواهند بود و به نظر می‌رسد که گلکسی A53 قرار است تنها نسخه 5G داشته باشد. در برخی بازار‌ها مانند ایالات متحده آمریکا، این گوشی ممکن است با پردازنده جدیدی که احتمالا اگزینوس 1200 نام خواهد داشت، معرفی شده و شماره مدل آن SM-A536E است.

در بازار اروپا، شماره مدل این گوشی SM-A536B بوده و در بازار‌های خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند و برخی کشور‌های آسیای شرقی نیز با نام SM-A536E شناخته خواهد شد؛ این مدل‌ها قرار است چیپستی متفاوت را احتمالا از نوع کوالکام اسنپدراگون است، به همراه داشته باشند.

به احتمال زیاد، این تصمیم از سوی سامسونگ نیز به علت بحران تمام نشدنی کمبود جهانی چیپست‌ها است. با توجه به فروش بسیار زیاد گوشی‌های سری گلکسی A5X، این شرکت مسلما قصد دارد تا حداکثر چیپست‌های ممکن را برای محصول پرطرفدارش تهیه کرده و پس از اتمام موجودی چیپست‌های اسنپدراگون، رو به پردازنده‌های خود آورده است.

image

 

انتظار‌ها بر این است که گوشی سامسونگ گلکسی A53 در ماه مارس سال ۲۰۲۲ و احتمالا در کنار گوشی‌های گلکسی A33 و A73 معرفی شود. گلکسی A53 دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است؛ این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و نارنجی روانه بازار خواهد شد.

درباره عرضه سامسونگ گلکسی A53 با چیپست‌های متفاوت به بازار چه می‌اندیشید؟ آیا در صورتی که بخواهید این گوشی را تهیه کنید؛ به سراغ نسخه اگزینوس رفته یا نسخه با پردازنده اسنپدراگون را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)