خانهاخبار
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ به همراه چیپست اگزینوس روانه بازار می‌شود

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ به همراه چیپست اگزینوس روانه بازار می‌شود

به تازگی جزئیات جدیدی درباره ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ منتشر شده‌اند که خبر از به کار رفتن چیپست اگزینوس در این محصول و همچنین بهبود‌هایی مربوط به دستیار گوگل می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۰/۲

حال که در بدو ورود به سال جدید میلادی هستیم؛ بازار شایعات درباره ساعت هوشمند مرموز گوگل یا همان پیکسل واچ، بسیار داغ‌تر از گذشته شده است. در اوایل این ماه، شاهد لو رفتن عکس‌هایی تبلیغاتی از این ساعت بودیم که نمایشگر دایره‌ای آن را نشان می‌دادند؛ این نمایشگر لبه‌هایی خمیده داشته و حاشیه‌ای در اطراف آن دیده نمی‌شود.

image

 

اکنون گزارش جدیدی توسط خبرگزاری 9to5Google منتشر شده که در آن اشاراتی به یک محصول با نام کدی PIXEL_EXPERIENCE_WATCH به چشم می‌خورد. مسلما این مربوط به یک ساعت بوده که نام پیکسل را به همراه دارد و به نظر می‌رسد که دارای ویژگی‌هایی انحصاری از سوی WearOS نیز باشد.

سیستم عامل WearOS 3 همچنین قرار است آپدیت جدیدی را دریافت کرده که به دستیار گوگل اجازه می‌دهد تا در حالت آفلاین نیز متوجه دستورات شما شود. این ویژگی فعلا در انحصار برخی از گوشی‌های پیکسل است و کاربران سایر گوشی‌های اندرویدی به آن دسترسی ندارند.

image

 

اخیرا شاهد عرضه WearOS 3 Emulator نیز بودیم که این سیستم عامل را در سایر دستگاه‌ها اجرا می‌کند. به نظر می‌رسد که گوگل طراحی دستیار خود را در این نسخه تغییر داده و دیگر به جای اشغال شدن کل صفحه توسط آن، تنها شاهد چهار رنگ اصلی گوگل در قسمت پایینی نمایشگر خواهیم بود.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این ساعت احتمالا با یک پردازنده اگزینوس روانه بازار خواهد شد. با توجه به بهبود‌های صورت گرفته در دستیار گوگل و نیاز به پردازش بهتر گفته‌های کاربر، این امر چندان بعید نیست. این چیپست ممکن است با برند اگزینوس یا تنسور بر روی پیکسل واچ دیده شود؛ تولید آن نیز در هر صورت به عهده شرکت سامسونگ خواهد بود.

image

 

البته همانطور که می‌دانیم، هنوز برای اینگونه گمانه زنی‌ها زود است. ساعت گوگل پیکسل واچ قرار است در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود؛ اما هنوز درباره تاریخ عرضه دقیق آن چیزی نمی‌دانیم. بعید نیست که شرکت گوگل تا مراسم سالانه MadeByGoogle که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، صبر کرده و یا کمی زودتر عمل کند و این ساعت را در ماه آوریل ۲۰۲۲، در دسترس کاربران قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)