خانهاخبار
پوستر رسمی گلکسی اس 22 الترا لو رفت تا قلم S Pen این گوشی تایید شود

پوستر رسمی گلکسی اس 22 الترا لو رفت تا قلم S Pen این گوشی تایید شود

این پوستر، اولین عکس رسمی گلکسی اس 22 الترا است که به بیرون درز کرده و طراحی و وجود قلم S Pen در این گوشی را تایید می‌کند. همچنین رنگ قرمز جذابی که برای این سری در نظر گرفته شده، حسابی جلب توجه می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۱

گوشی الترای قبلی که سامسونگ معرفی کرد یا همان گلکسی اس 21 الترا، به اندازه الترای بعدی که قرار است معرفی کند، هیجان و اخبار و حواشی نداشت. حالا تصویر پوستر رسمی از گلکسی اس 22 الترا لو رفته تا هم طراحی این گوشی را برای ما تایید کند و هم مهر تاییدی باشد بر اینکه دیگر قرار نیست شاهد مدل جدیدی در سری گلکسی نوت باشیم!

در تصویر زیر، بخش پشتی گلکسی اس 22 الترا به خوبی مشخص شده و این رنگ قرمز هم به نظر رنگ مخصوص امسال این سری خواهد بود. دوربین‌ها نیز به شکل جداگانه قرار گرفته‌اند که نه تنها با طراحی سال گذشته تفاوت دارند، بلکه با طراحی دوربین‌ها در گلکسی اس 22 پلاس که در پشت همین گوشی قرار گرفته نیز تفاوت دارد. به طور کل طراحی این گوشی، ترکیبی از گلکسی نوت و گلکسی اس شده.

image

در این تصویر اگرچه جایگاه قرار گیری قلم S Pen دیده نمی‌شود، اما رندرها و اطلاعاتی که از این گوشی داریم، ثابت کرده‌اند که این قلم در لبه پایینی گوشی قرار می‌گیرد تا کاملا مثل سری نوت باشد. یک نکته دیگر که از این پوستر متوجه شده‌ایم، این است که برخلاف شایعات، اسم این گوشی قرار نیست اس 22 نوت باشد و سامسونگ ترجیح داده هویت گلکسی اس بودن این گوشی را در نام حفظ کند. شاید هم دلیل عدم ادغام نوت در اسم این گوشی این باشد که قرار است مدل‌های دیگری از سری نوت در آینده ببینیم که اگر این چنین باشد، منطقا باید مدل‌های میان‌رده در آن سری ببینیم. شما در مورد طراحی گلکسی اس 22 الترا چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)