خانهاخبار
به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ گلکسی اس 21 FE‌ در روز ۲۱ دی عرضه خواهد شد

به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ گلکسی اس 21 FE‌ در روز ۲۱ دی عرضه خواهد شد

به تازگی یکی از افشاگران معروف به نام Evan Blass، تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE را اعلام کرده که معادل ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) است.
۱۴۰۰/۱۰/۱

شرکت سامسونگ قصد داشت تا گوشی گلکسی اس 21 FE را در چند ماه گذشته روانه بازار کند؛ اما مشکلات بسیاری مانند کمبود جهانی چیپست‌ها، سر راه این شرکت قرار گرفتند تا مانع عرضه این گوشی به بازار شوند. حالا یکی از افشاگران معروف به نام Evan Blass، تاریخ عرضه این گوشی را اعلام کرده است.

image

 

این افشاگر اخیرا عکسی را توییت کرده است که سه رندر از گوشی گلکسی اس 21 FE را نمایش داده و تاریخی که روی نمایشگر آنها می‌بینیم، معادل ۱۱ ژانویه (۲۱ دی‌) است. پیش از این شنیده بودیم که این گوشی احتمالا در ماه ژانویه معرفی خواهد شد و افشاگری دیگر به نام جان پراسر نیز مدتی قبل به همین تاریخ ۱۱ ژانویه اشاره کرده بود.

image

 

اطلاعات بیشتری در کنار این توییت منتشر نشده است؛ اما با توجه به اینکه پیش از این بارها شاهد لو رفتن مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی اس 21 FE بوده‌ایم، دیگر نیاز چندانی به اطلاعات بیشتر نیست! در این رندرها شاهد آیکون 5G و علامت اپراتور AT&T هستیم؛ بنابراین احتمالا این عکس‌های رندر شده مربوط به نسخه آمریکایی این گوشی باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)