خانهاخبار
آیفون SE نسل 3 اپل با پشتیبانی از شبکه 5G به زودی وارد تولید آزمایشی می‌شود

آیفون SE نسل 3 اپل با پشتیبانی از شبکه 5G به زودی وارد تولید آزمایشی می‌شود

اپل سری آیفون های مقرون به صرفه SE را طی دو نسل معرفی کرده است و انتظار می رود نسل سوم این سری در سال آینده عرضه شود.
۱۴۰۰/۹/۲۹

آیفون‌های سری SE که جزو گوشی‌های مقرون به صرفه اپل محسوب می شوند؛ نسبت به قیمتی که دارند از ویژگی‌های متعددی برخوردار هستند و طرفداران خاص خود را دارند. طبق شایعات منتشر شده اخیر، آیفون SE نسل سوم اپل قرار است به زودی وارد فاز تولید آزمایشی شود. همچنین گزارشات متعدد مدعی شده‌اند که چندین فروشنده اکنون در حال آماده سازی برای ارسال قطعات برای مدل آینده آیفون SE هستند.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، انتظار می‌رود که آیفون SE 3 اپل با صفحه نمایش ال سی دی اچ دی رتینا در سایز 4.7 اینچ عرضه شود که یعنی تفاوتی با نسل کنونی آیفون SE ندارد.. همچنین اطلاعات لو رفته مدعی هستند این گوشی با دکمه هوم با سنسور اثر انگشت همراه خواهد بود. این محصول احتمالا آخرین گوشی هوشمند اپل است که مجهز به صفحه نمایش ال سی دی و دکمه هوم است.

image

طبق این اطلاعات، iPhone SE 3 در دو نسخه معمولی و پلاس عرضه خواهد شد. این دستگاه از پردازنده A15 اپل به همراه 3 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد در حالی که نسخه پلاس آن دارای 4 گیگابایت رم است. این پردازنده همچنین از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. در بخش دوربین این دستگاه دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت با ویژگی‌های عکاسی بهبود یافته خواهد بود.

وب سایت جی.پی مورگان در برآورد مالی اخیر خود می گوید که آیفون SE جدید می‌تواند نزدیک به 1.4 میلیارد از کاربران تلفن‌های اندرویدی پایین‌رده و میان‌رده و حدود 300 میلیون از کاربران مدل‌های قدیمی آیفون را جذب کند. برآوردهای ارزیابی شده این کمپانی برای فروش آیفون SE، در سال مالی 2022 به 30 میلیون دستگاه اشاره دارد و انتظارات فروش سالانه محصولات آیفون به 250 میلیون دستگاه افزایش یافته است که 10 میلیون بیشتر از سال جاری است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)