خانهاخبار
با بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021 آشنا شوید

با بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021 آشنا شوید

لنوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان است. این شرکت سهم قابل توجهی در بازار جهانی لپ تاپ دارد و در حال حاضر دومین تولید کننده محبوب کامپیوتر بر اساس تعداد تجهیزات رایانه شخصی است.
۱۴۰۰/۹/۲۷
image

لنوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان است. این شرکت سهم قابل توجهی در بازار جهانی لپ تاپ دارد و در حال حاضر دومین تولید کننده محبوب کامپیوتر بر اساس تعداد تجهیزات رایانه شخصی است. کیفیت ساخت عالی، پشتیبانی 24×7، قیمت گذاری مقرون به صرفه و توانایی گیمینگ بالا، تنها برخی از دلایل مهمی هستند که باعث می‌شود بسیاری از مردم به این برند معتبر اعتماد کنند. همچنین یکی از ویژگی‌های خوب لنوو این است که سری‌های مختلفی از آن برای انواع مشتریان در بازار وجود دارد که گاه تشخیص بهترین مدل‌های آن را کمی سخت می‌کند. به همین دلیل ما در این نوشته مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ ‌های لنوو در 2021 را معرفی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم لپ‌تاپ مناسب خود را پیدا کنید. در ضمن در پایان در مورد نحوه خرید قسطی لپ‌تاپ نیز راهنمایی لازم را ارائه خواهیم کرد.

ThinkPad X1 Extreme

ThinkPad X1 Extreme یک لپ‌تاپ زیبا با پردازنده اینتل 9 هسته‌ای Core i7 و SSD، حافظه 1 ترابایت، رم 32 گیگابایت، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 Max-Qو صفحه نمایش 4K HDR است. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی به دلیل گرافیک بالا، برای بسیاری از دانشجویان، مهندسین، صنایع معماری و طراحی ایده‌آل است و می‌تواند بسیاری از نیازهای فنی آنان را برآورده سازد. با این حال ThinkPad X1 Extreme نسبت به برخی از نمونه‌های مشابه خود، دارای عمر باتری کمتری است. علیرغم این ضعف، باتری این محصول می‌تواند حداکثر تا 15 ساعت شارژ نگه داشته و دارای فناوری شارژ سریع با برق 65 وات یا بالاتر است.

 

Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9

Lenovo X1 Carbon Gen 9 یک لپ‌تاپ شگفت‌انگیز با ویژگی‌های فنی منحصر است. این لپ‌تاپ نه تنها یک اولترابوک فوق‌العاده است، بلکه یک لپ تاپ تجاری با کیفیت است و درست مانند تمام نسل‌های قبلی، همه چیز را به درستی انجام می‌دهد. Lenovo X1 Carbon Gen 9 یک دستگاه با امکانات کامل و قدرتمند است و از نظر ظاهری باریک، سبک و شیک است. Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 از نظر ویژگی‌های فنی دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1145G7 با حافظه 16 گیگابایت LPDDR4X-4266 مگاهرتز، دارای شبکه‌هایی چون بلوتوث 5.1، صفحه نمایش 14 اینچی، وزن 1.13کیلوگرم می‌باشد. 

این لپ‌تاپ همچنین با باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمری دارای عمر باتری خوبی است که یک روز کاری کامل و بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد و به لطف پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل و گرافیک Intel Iris Xe، حداقل 8 گیگابایت رم (قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)، سیستم عامل ویندوز 10 پرو 64، دوربین: IR و 720p HD با HPD، برای بسیاری از کارهای حرفه‌ای مناسب است. البته این لپ‌تاپ یک ویژگی منفی دارد و آن گرافیک ضعیف آن است که نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات چندانی به وجود نیاورده است. 

image

 Lenovo Yoga 9i

Yoga 9i نیز از نظر مشخصات فنی دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل i5-1135G7 با گرافیک Iris Xe، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD PCIe و صفحه نمایش لمسی 14 اینچی فول اچ دی است. البته این محصول در برخی از کشورها با پیکربندی‌های متفاوت نیز عرضه شده و با قابلیت ارتقا می‌تواند با پردازنده اینتل i7-1185G7 با Iris Xe، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت PCIe SSD نیز در دسترس باشد که در این صورت قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

Lenovo Yoga 9i با یک شاسی بسیار شیک همراه با مشخصات بسیار چشمگیر عرضه می‌شود. قطعاً اگر صاحب این لپ‌تاپ شوید، از پردازنده قدرتمند نسل یازدهم، گرافیک یکپارچه Iris Xe، رم سریع و تا 1 ترابایت حافظه PCIe SSD، تصال Wi-Fi 6 لذت خواهید برد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک قلم اکتیو لنوو است تا بتوانید به طور کامل از آن در طراحی 2 در 1، استفاده کنید. تنها ایرادی که به این لپ‌تاپ وارد شده است دوربین آن است که از نظر بسیاری چندان قوی نیست.

ThinkPad X12 Detachable

ThinkPad X12 Detachable هم از نظر فنی دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای چون پردازنده اینتل Core i5-1130G7، رم 16 گیگابایت، حافظه 512 گیگابایت و پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xeبا صفحه نمایش 12.3 اینچ ست. یک ویژگی متفاوت این لپ‌تاپ در مقایسه با سایر محصولات لنوو 2021، جداشوندگی کیبورد و نیز قابلیت چرخش 160 درجه‌ای آن است که این ویژگی می‌تواند برای برخی از افراد جذاب باشد. درواقع ThinkPad X12 Detachable پاسخ لنوو به مایکروسافت سرفیس پرو 7+ است. 

هر دو تبلت با صفحه کلید جداشدنی و تجاری هستند. با این حال به گفته کاربران ThinkPad X12 از نظر فنی ارزش بیشتری نسبت به مایکروسافت سرفیس پرو 7+ دارد. همچنین وزن این لپ‌تاپ بسیار کم است و فقط 760 گرم است که از نظر حمل می‌تواند یک گزینه عالی باشد. با این حال انتقاداتی هم به این لپ‌تاپ وارداست. از جمله آنکه اسپیکرهای آن ضعیف است و فاقد پورت USB-A است. 

Lenovo Legion 7i 15

از لنوو Lenovo Legion 7i 15 به عنوان یک محصول منایب برای گیمینگ نام برده می‌شود. شما با خرید این لپ‌تاپ می‌توانید از امکاناتی چون پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10875H vPro، 32 گیگابایت رم DDR4-2933، و 1 ترابایت PCIe SSD همراه با 512 گیگابایت PCIe SSD (قابل ارتقاء)، بهره‌مند شوید. همچنین این لپ‌تاپ دارای بلوتوث 5.0، دوربین 720p، و وزن 2.1 کیلوگرم می‌باشد و از سیستم عامل 10 بهره‌مند است. صفحه کلید TrueStrike از دیگر جذابیت‌هلی این لپ‌تاپ است که صفحه ‌ای شیشه‌ای و لمسی را به ارمغان آورده است. همچنین نورپردازی Corsair iCue RGB به شما امکان می‌دهد تا از ظاهر لپ‌تاپ لذت ببرید. 

سخن نهایی

محصولاتی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم برخی از بهترین مدل‌های لنوو در 2021 است که از نظر بسیاری از ویژگی‌های فنی و ظاهری از نسل‌های پیشین خود مجهزتر و زیباتر هستند. با این حال همانطور که خودتان هم می‌دانید معمولاً محصولات هر چه به روزتر باشند، گران‌تر هم هستند. بنابراین ممکن است این موضوع باعث شود تا با خود فکر کنید که خرید این لپ‌تاپ‌ها برای شما امکان‌پذیر نیست. اما اگر بدانید که امکان خرید قسطی لپ ‌تاپ لنوو برای شما فراهم شده است، آنوقت چه؟ حتما نظرتان عوض می‌شود. بله درست متوجه شدید. شما می‌توانید با خرید قسطی که از طریق وام فراهم شده است، لپ‌تاپ خود را صورت قسطی خرید نمایید. فراموش نکنید که گاهی تبلت نیز می تواند گزینه خوبی باشد. اگر بودجه کمی دارید خرید قسطی تبلت لنوو را نیز در نظر بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)