خانهاخبار
واتس‌اپ قابلیت پیش نمایش پیام های صوتی پیش از ارسال را فراهم می‌کند

واتس‌اپ قابلیت پیش نمایش پیام های صوتی پیش از ارسال را فراهم می‌کند

واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین فصاهای اجتماعی قدمت دار، در حال کار بر روی آسانتر بودن رابط کاربری اش است.
۱۴۰۰/۹/۲۴

یکی از کاربردی ترین ویژگی های اصلی پیام رسان واتس‌اپ پیام‌های صوتی است، زیرا برخلاف پیام‌رسان‌های دیگر فیسبوک، برای شنیدن آنها محدودیت زمانی ندارید و همچنین می‌توانید ببینید که چه زمانی به آنها گوش داده شده است. حتی به تازگی می‌توانید سرعت شنیدن آنها را تغییر دهید.

image

اکنون واتس‌اپ ویژگی جدید دیگری به بخش ارسال پیام‌های صوتی اضافه کرده است و این ویژگی، توانایی گوش دادن به یک پیام صوتی قبل از ارسال آن است. برای انجام این کار، باید نماد میکروفون را طبق معمول فشار داده و نگه دارید تا پیام صوتی شروع به ضبط شدن کند، سپس آن را به سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون استفاده از دست برود. بعد از پایان دادن به ضبط پیام صوتی، روی دکمه توقف در مرکز ضربه بزنید و پخش را فشار دهید تا پیام صوتی خود را به صورت پیش‌نمایش ببینید؛ تا اگر از آن راضی بودید، دکمه ارسال را بزنید و به راحتی پیش نمایشی از پیام ارسالی خود ببینید.

اکنون با اضافه شدن این قابلیت به واتس‌اپ، دستیابی به همه چیز بسیار آسان تر شده است. بر خلاف واتس‌اپ دو برنامه پیام رسان دیگر از زیر شاخه‌های متا، یعنی فیسبوک مسنجر و اینستاگرام، به شما اجازه انجام چنین کاری را نمی‌دهند. آن دو پیام رسان دیگر تنها به شما اجازه می‌دهند هنگام ضبط پیام صوتی خود استفاده از میکروفون را با بالا کشیدن علامتش، قفل کنید تا مجبور نباشید آن را نگه دارید.

طبق معمول عرضه چنین ویژگی‌های جدیدی به پیام رسان واتس‌اپ، ممکن است مدتی طول بکشد تا این قابلیت برای همه دستگاه‌های اندروید و iOS با استفاده از واتس‌اپ عرضه شود، اما به صورت قطعی این ویژگی به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)