خانهاخبار
عینک هوشمند اوپو Air همراه با لنز شیشه ای چشمی AR عرضه می‌شود

عینک هوشمند اوپو Air همراه با لنز شیشه ای چشمی AR عرضه می‌شود

اوپو سومین عینک هوشمند میان رده خود را مانند دو محصول گذشته اش در رویداد INNO Day معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۹/۲۴

عینک هوشمند اوپو Air دارای یک  لنز شیشه‌ای چشمی هوشمند واقعیت مجازی است که بر روی قاب‌هایی با طراحی خاص قرار می‌گیرد و از یک میکرو پروژکتور برای دریافت انواع مختلف اطلاعات، مستقیماً در مقابل چشمان کاربر استفاده می‌کند.

عینک هوشمند اوپو Air در رنگ‌های سفید یا مشکی عرضه می‌شود و از دو بخش کلی تشکیل شده است که شامل قاب عینک و لنز آن است. در قاب این عینک اجزای اصلی این محصول هوشمند همچون پردازنده اسنپدراگون ور 4100 پلتفرم قرار گرفته‌اند.

image

از اصلی‌ترین اجزای این عینک هوشمند می‌توان به کنترل کننده موج تصویر تک چشمی و یک میکرو پروژکتور ساخته شده توسط اوپو اشاره کرد که از فناوری میکرو LED برای نمایش اطلاعات از لنزهای شیشه‌ای پنج عنصری استفاده می‌کند. این پروژکتور از لحاظ اندازه تقریباً به اندازه یک دانه قهوه است که یکی از فشرده‌ترین پروژکتورها به شمار می‌رود.

عینک هوشمند اوپو Air دارای یک کنترل کننده موج تصویر نوری سفارشی است که دو حالت نمایش را امکان‌پذیر می‌کند؛ اول در حالت سطح ۱۶ از طیف greyscale و دوم در حالت سطح ۲۵۶ از طیف greyscale که می‌توانند به صورت متوسط تا ۱۴۰۰ نیت روشنایی داشته باشند و بتوان اطلاعات را در هر شرایط نوری به خوبی مشاهده کرد.

image

در استفاده از عینک هوشمند اوپو Air در صورت جفت شدن با ساعت اوپو واچ 2 می‌توانید با لمس آن، صحبت کردن، حرکت دست یا حرکت سر، آنچه را که روی شیشه عینک نمایش داده می‌شود را کنترل کنید. به عنوان مثال، تکان دادن سر یا تکان دادن سر می‌تواند برای باز و بسته کردن اعلان‌ها استفاده شود. همچنین توسط این عینک، کاربر می‌تواند به برنامه‌های مختلفی مانند آب‌وهوا، تقویم، سلامت، سیستم مسیریابی یا تله پرامپتر دسترسی پیدا کند.

در این عینک هوشمند یک مترجم از پیش تعیین شده، قرار دارد که ارتباط زبانی و فرهنگی را بین دو فردی که از عینک هوشمند استفاده می‌کنند، امکان پذیر می‌کند. در ابتدا امکان ترجمه زبان ماندارین چینی به انگلیسی در دسترس خواهد بود و سپس امکان ترجمه زبان ماندارین چینی به ژاپنی و کره‌ای در آینده به این عینک اضافه خواهند شد.

image

اوپو تصمیم دارد این عینک هوشمند را در سه ماهه اول سال 2022 در چین عرضه کند. این عینک در رنگ‌های سفید یا مشکی به صورت دو فریم رنگی عرضه می‌شود که شامل نیم فریم نقره‌ای و فول فریم مشکی در دسترس خواهد‌ بود. همچنین برای استفاده از این عینک به اپلیکیشن اسمارت گلس نیاز است که در ساعت اوپو 2 و هر تلفن هوشمند اوپو با سیستم رابط کاربری ColorOS 11 یا بالاتر موجود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)