خانهاخبار
سونی رنگ‌های جدیدی برای قاب و کنترلر بی سیم پلی استیشن 5 عرضه می کند

سونی رنگ‌های جدیدی برای قاب و کنترلر بی سیم پلی استیشن 5 عرضه می کند

سونی رنگ‌هایی کهکشانی از جمله نوا صورتی، آبی ستاره ای و بنفش کهکشانی را برای کنسول پلی استیشن 5 و کنترلر آن عرضه می‌کند.
۱۴۰۰/۹/۲۲

سونی با اضافه کردن رنگ‌های کهکشانی جذابش به دیگر رنگ‌های کنترلر بی‌سیم پلی استیشن 5 از جمله قرمز کیهانی و مشکی نیمه شب که قبلا عرضه شده بودند، شکل و شمایل جذابی به کنسول نسل نهم اش داده است. جدیدترین رنگ‌های الهام گرفته از کهکشان‌ها از اوایل دی ماه در خرده‌فروشی‌های در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

همچنین قاب‌های جدید کنسول پلی استیشن 5 با تمام رنگ‌های کنترلر بی‌سیم دوآل سنس کهکشانی در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، قرمز کیهانی، نوا صورتی، آبی ستاره‌ای و بنفش کهکشانی عرضه خواهند شد.

image

قاب‌های کنسول جدید سونی در کنار زیبایی، قابل استفاده و شخصی‌سازی هستند؛ به طوری که به سادگی می‌توانید قاب‌های سفید اصلی کنسول پلی استیشن خود را بردارید و آنها را با قاب‌های جدید سونی جایگزین کنید و یا به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. قاب‌های کنسول پلی استیشن 5 برای هر دو نسخه استاندارد و دیجیتال در دسترس خواهند بود و به طور جداگانه از کنسول پلی استیشن 5 و کنترلر دوآل سنس فروخته می‌شوند.

image

قاب‌های کهکشانی رنگ جدید کنسول کنسول پلی استیشن 5 در ابتدا در خرده فروشی‌های کشور‌های: آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن. چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کره و فیلیپین در دسترس قرار خواهند گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)